fredag 29. februar 2008

Caesar, skuddår og ditt barn

Ikkje ofte vi ser 29. februar folkens. Kanskje berre... kvart fjerde år? Skuddåret er ein av dei gjevaste oppfinningane i den vestlege sivilisasjonen, og ein som bør markerast med stor glede. For kven andre enn Julius Gaius Caesar kunne skjenke oss ein ekstra dag i Februar slik at vi kan få gjort meir før mars kjem (og vi veit jo alle kva som skjer ved Ides av Mars). Faktisk, det er ein dags utsetjing på sorgas månad.

Som folklorist kan eg jo fortelje at det er mykje interessant folketru knytta til denne datoen, og ikkje all er like dum (som om folketru nokon gong eigentleg er dum...). Dagen ærede Caesar skjenka oss er ein dag, mellom andre dagar, ein dag som eigentleg ikkje eksisterar i det vanlege kalendaråret og er difor utanfor tid og rom. Heilt sant! Og det er difor positivt å ta fatt på nye prosjekt og gjeremål denne dagen. Du får eit ekstra løft kan du seie. Ikkje berre det, men rykta seier at det er fordelaktig å verte unnfanga på denne dag. Så om du har planar om å få deg barn, så er dette dagen å gjere noko med det.

I den samanhengen stillar eg meg til rådighet for alle dykk unge jenter som ikkje har ein utvalt partnar ikveld. Eg kjem ikkje til å sette opp avtalar, eg ber dykk berre stille dykk i kø, så befruktar eg dykk ein etter ein. Det er 'first come, first serve' prinsippet som nok må telle her, diverre. Eg kjem til å opne dørene klokka 7, og ta hand om dykk fortløpande fram til midnatt.

Caesar forventar intet mindre av ein folkets mann som meg.

[Kommentar: Resultatet av mitt tilbod er diverre underlagt taushetsplikt i påvente av resultata av gentestinga.]

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar