laurdag 20. september 2008

Frode Vidars, ein musikalsk godbit

Jakta på den gode musikk er evigvarande, og det er lett å verte frustrert i det hav av ubetydlige og uoriginale lyder ein er nøydd å symje gjennom. Difor er òg gleda desto større når ein då først finn ei perle. Ei slik perle er det relativt ferske bandet Frode Vidars, og deira brennheite hit (og så langt einaste song på repertoaret), Anna Sofia.

Eg trur ingen kan nekte for at dette er noko av det beste som har blitt produsert av norsk musikk på lenge. Frode Vidars oppstod i juli i år, og arbeidet med plate og musikkvideo, var snøgt undervegs. Dei har sidan då hatt ein vaksande tilhengjarskare, med fans i alle aldre frå... uhm heile Os? Og litt i Bergen og trur eg.

Greit, eg innrøm det. Eg kjenner karane... og dette er berre litt forsenka vennepromotering, men er dei ikkje flinke då? Vi ser fram til julekonserten seinare i år.

6 kommentarer:

  1. Julelåta er skriven og komponert, eg høyrde ei tidleg skisse av den i dag, og gutane reknar med å spele den inn i laupet av kort tid!

    SvarSlett
  2. Ooh, fengende saker! Du får gi beskjed når det kommer flere herligheter.

    SvarSlett
  3. Hjelp...Hvordan skal jeg få den ut av hodet?

    SvarSlett
  4. jbq:
    Godt å høyre! Eg ser fram til å smake på den nye godbiten

    Stokkefot:
    Sjølvsagt! Du burde sende gutane fanmail!

    Frøken Skavlan:
    Vil du ha den ut av hovudet? *svinge på hofta* den var jo så fiiin! Du burde poste den i bloggen din òg!

    SvarSlett
  5. Nästan riktig svenska var det också.

    SvarSlett
  6. Treng vi eigentleg meir korrekt svensk enn det der? ;-)

    SvarSlett