søndag 28. september 2008

Strong Bad Death Metal & Techno

Ei helg med minimal nettaktivitet er over for min del, og det har ikkje blitt mange sekundane avsett til å tenkje blogg... så eg lar heller nokon andre ta ordet (Takk Allah for Youtube!). Det er ein del musikkinteresserte som les denne bloggen, så eg tenkte kanskje ein leksjon i Death Metal frå Strong Bad ville vere passande;

Om det ikkje var opplysande, så veit ikkje eg. No er ikkje metal alles favorittkost, så eg tenkte eg skulle by på litt techno òg.

... om berre Strong Bad hadde tatt seg tid til å dekonstruere mexicansk jazz eller neofolk, så hadde det vore supert.

7 kommentarer:

  1. Jeg hat Strong Bad Techno på ipoden.
    Vekker meg bestandig opp under en kjedelig forelesning

    SvarSlett
  2. Men jøsses då Sigurd, korleis fann du meg her? Skal eg framleis vere din Nemesis?

    Strong Bad er morosamt. Har du testa dei nye spela frå Telltale? Dei var så snille å sende dei til meg, så eg sitt og knotar meg igjennom dei. Bør snart få fingen ut og skrive omtale.

    SvarSlett
  3. Og grunnen til at jeg fant deg igjen er at du kom inn på Sonitus med: "Ytringsfridom og David Irving"-posten.

    SvarSlett
  4. Æsj! Pokker ta desse seriøse innleggja mine, eg hadde eigentleg tenkt å slutte å skrive om umorosame ting. Eg vert så lett å spore då.

    Kva tid skal du oppdatere bloggen då? Eller den derre kommunistbloggen dykkar. Eg vil bølle med nokon ;-)

    SvarSlett
  5. Fantastisk.

    Noe av det gode ved å være på ferie med bredbånd er at man har tid til å se gjennom bloggposter man har ellers knuges i retning av kollaps av dårlig samvittighet for ikke å sjekke.

    Venter spent på dekonstruksjonen av ELP.

    SvarSlett
  6. Haha, eg veit ikkje om eg er i stand til å finne noko dekonstruksjon av ELP. Er ikkje det din ekspertise? ;-)

    SvarSlett
  7. Jepp, så godt jeg er en kløne på YouTube.

    SvarSlett