søndag 21. september 2008

Utan ei... tråd?

Flytande. Utanfor tid og rom. Alt var uhandgripeleg, gjennomsiktig. Ephemeralt.

Nettet mitt var nede då eg vakna i dag. Mi linje til verda rundt meg. Febrilsk pakka eg alt eg kunne få ned i ei lita veske, laptop inkludert, og stridde med sårbare steg ut i den fysiske verda.

Slik at eg kunne kome meg ein stad og poste dette. Sett slikt.

Eg vonar sjølvsagt at eg er oppe og går att på nett i leiligheta i morgon, sidan alt arbeidet mitt ligg på ulike databaser der ute.

3 kommentarer:

  1. Off, Herr. Hastur utan ein tråd...
    Nei, det vært stygt.

    SvarSlett
  2. Det bildet ser ut som baksiden på de brevene jeg får fra NAV, hvor de forteller meg hvor mye som trekkes i barnebidrag =)

    SvarSlett
  3. Grungepojk:
    Ikkje bland saman meg utan ein tråd, med kva du gjer når du tenkjer på det. Det eine er vakkert og naturleg... det andre vil gjere deg blind.

    Vindbrot:
    Åh? Eg visste ikkje at dei hadde bilete av barna i papira dei sendte ut *badabing-klæsj*

    SvarSlett