onsdag 15. oktober 2008

Besynderlege menn

Vi kan gjerne skryte av likestillinga i Noreg, og korleis kvinner her står langt friare og har langt fleire moglegheiter enn i andre deler av verda, men det er enno slik at dei må slite med ting som vi menn gjerne slepp. Ein av disse tingene er ubehagjelege mannfolk på byen, som unge jenter flest vert utsatt for litt oftare enn ein likar å tru. Ei slik jente er Lilo. Ho er ei kreativ ung jente frå Bergen - fotokunstnar og DJ - som eg har vore så heldig å ha møtt ved fleire høve.

Nyleg møtte Lilo på ein av disse ubehagjelege mannfolka på byen, som hadde lira av seg mengder med ræl av ulikt slag. Om ein skal tru Lilo si skildring av møtet, så var dette ein tullebukk av ypperste klasse som spytte ut rasistiske kommentarar og skrytte heftig av å ha forfulgt unge jenter. Hans omgangskrets bestod visstnok gjerne av seksuelle overgriparar og det som var verre var.

Eg forstår godt at Lilo reagerar kraftig på eit slikt møte, og føler for å skrive ut det heile på papir. Det er ein reinsingsprosess.

All min sympati går ut til den unge jenta, og andre unge jenter som vert utsatt for denne bablande galningen. Eg veit korleis det er... eg har møtt ein del gærne kvinnfolk i mi tid...

2 kommentarer:

  1. Ååh... så det var denne du ville eg skulle lese og ikkje den forrige..?

    SvarSlett