måndag 3. november 2008

Bongo frå Kongo (Redux)

Var du blant dei som satt whiskeyen i vrangstrupa då Jagland kom med sin Bongo frå Kongo-kommentar? Eller var du blant dei som fniste stille for deg sjølv?

Uansett kan du vel sikkert la deg tryggje i at stakkars Jagland nok kunne unskulde seg med at han hadde høyrd for mykje på the Andrew Sisters. I helga presterte eg å få dilla på ein ny song. Eller ein gamal song, alt ettersom. Ein vidunderleg lita vise om den vestlege sivilisasjon... og den edle villmann. Ja, vi snakkar her om den store hitten til the Andrew Sisters og Danny Kaye - Civilisation, òg kjend som Bongo Bongo Bongo. Fortel meg at du ikkje får denne på hovudet etter å ha høyrd den eit par gonger;

Sjølvsagt, om du foretrekk ein meir pikant og barnevennleg versjon, så kan du alltids høyre på denne;


Det er vel inga bombe at det første eg gjorde då eg rulla ut av senga idag var å kjøpe songen på MP3, slik at eg kunne høyre den medan eg gjekk til jobb. Klar til å møte studentar frå nær og fjern!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar