onsdag 12. november 2008

Nye avsløringar - Akk og ve!

Gårsdagens avsløring frå ITpro har sjølvsagt ikkje gått upåakta hen, og våre venner hjå Skepsis-bloggen og Dekodet har beggje funne det for godt å ta temaet opp sjølv. Så klart prøver Skepsis å distrahere frå avsløringa ved å snakke om tull og fanteri på 1800-talet, og reinvasker både frimurarar og alt anna pakk. Det er jo berre typisk denslags folk.

Kva slags folk spør du? Desinformasjons-agentar sjølvsagt! Asbjørn Dyrendal kan sjølv avsløre at han, "Diderik" Søderlind og Arnfinn Pettersen er avdekka som agentar for CIA, og etterlys no lønninga si. Eg visste at CIA var gnitne (jødestyrte, kanskje?), men at dei ikkje betalar nokre av sine mest aktive agentar i norden er berre for drøyt. Om det er slik det er der i garden, så skal ikkje eg gå i deira teneste med det første. Eg er litt for glad i mine dollar, med alle frimurarsymbola som følgjer med der.

Asbjørn er hyggjeleg nok til å henvise til nokre glade folk hjå Alternativt Nettverk som òg var modige nok til å avsløre han. Og kven andre enn ansvarleg redaktør i ITpro dukka opp i forumet der? Jo, der var han gitt, Frank Aune. Under brukarnamnet Frank Ix skryt han av å nytta fleire veker på å sette saman ein artikkel som stiller spørsmål ved den offisielle forklaringa på hendingane 11. september. I "9/11 en gigantisk bløff - ondskapsfull terrorisme eller iskald kapitalisme" stiller han spørsmålet berre modige menn våger å... uhm... stille.

Og i motsetnad til mainstream media, så er han modig og bruker... internett:
"Jeg utelot spørsmålstegnet i tittelen med hensikt. Det er helt og holdent opp til deg selv å velge hva du mener er fakta. Det du får presentert her er en rekke påstander som genialt enkelt er hentet rett fra internett og som dermed er tilgjengelig for hvem som helst. Denne viktige artikkelen gir grobunn for ikke å ta alt for god fisk av det du blir servert i media. Nyhetene er langt mer partisk og farget enn du tror. Denne artikkelen er et skrekkeksempel på hvordan media og politikere på toppnivå selv i demokratiske land potensielt kan manipulere sannhet til propaganda for sin egen agenda. Det er på tide å våkne opp."
Jo, takk Frank Aune. Takk for at du er ein ansvarleg redaktør. Vi er verkeleg imponert her i moskeen, men no trur eg at eg treng å leggje meg nedpå. Det vart enkelt og greit litt mykje frå deg på kort tid.

11 kommentarer:

  1. UFO-spiritualitet, 2012, 911, NWO, Chemtrails etc etc.

    Kan noen si improvisatorisk apokalyptikk?

    SvarSlett
  2. Nei, det ender med apokalyptisk improvisaretorikk hver gang.

    SvarSlett
  3. Har du vært bort på julølet nå igjen, og så tidlig?

    Disse kollektivtransportfarerne...

    SvarSlett
  4. Kva kan vi seie, Asbjørn? Frank Aune er ein multikunstnar! ;-D

    Eg mistenkjer at han er av typen som trur at Vær Varsam plakaten og redaksjonelle retningslinjer er ting som er henta frå Sions Vises Protokollar, og at Xiandos og Zagami er hans favorittkjelder for uforfalska informasjon.

    SvarSlett
  5. Akkurat nå er det nok mer et novembervirus enn noen julegreier som reduserer taleførheten og kollektivkjøret. Men tastaturet klarer jeg å betjene, innimellom, her fra sengen/hjemmekontoret.

    SvarSlett
  6. Hastur: Det høres ikke så galt ut.

    Bjørn Are: God bedring! Og til det kan jeg anbefale moderate doser av juleølet... (Du kjenner det gamle ordtaket.)

    SvarSlett
  7. Som du sikkert allerede har mistenkt og i hvert fall påpekt så er det jeg som er "hans favorittkjelder for uforfalska informasjon". I hvert fall når det gjelder underjordiske baser.

    Sist jeg snakket med ham - noe som riktig nok begynner å bli noen år siden - var Zagami overbevist om at Osama B. stod bak 9/11. Dette gjorde ham til en frigjøringshelt på linje med Saladin i illuminatiprinsens øyne.

    SvarSlett
  8. Hahahahahahahhark, det var det jeg visste, internett er den eneste kilden til sikker informasjon, takk Hastur for dets eksistens!

    SvarSlett
  9. Eg veit ikkje om eg skal ta æra for internettseksistens... men eg kan ta æra for enkelte sider.

    SvarSlett
  10. Med makt kommer ansvar. Og ære.

    SvarSlett
  11. Eg tar gjerne og forsyner meg godt av sistnemnte når eg kan ;-)

    SvarSlett