tysdag 4. november 2008

Valdag-schmaldag

Folk er no overmåteleg oppteken av dette amerikanske valet tykkjer eg. Her er det valvaker og nerver på gong, og eg mistenkjer at dersom dette valet skulle vore haldt her - og ikkje der - så hadde det vore større valoppsluttnad. Korleis kan det ha seg at vi bryr oss meir om kven dei har som president, enn dei gjer sjølv? Folk meiner kanskje amerikanarane er rare, men vi er ikkje så fint lite rare sjølv i denne samanhengen.

Nei, kva skal ein med valvake når Absalong presenterar den verkelege vinnaren? Kven det er? Anti-Krist sjølvsagt, for våre nord-norske brødre, så er det altså Ante Krist, den samiske halvbroren til Jesus Krist. Og det er han vi vil konsentrere oss om i kveld.

Dei av dykk som er meir opptatt av sceneshowet der borte - så still dykk sjølvs spørsmålet: Kva forskjell, i konsekvens, har det eigentleg om verda vert torpedert av Barack "Nyarlothotep" Obama eller John "Dagon" McCain? Det er dei gamle guder som sigrer uansett.

5 kommentarer:

  1. Hm, nå går det for vidt for hva jeg går glipp av,
    og nå som jeg jobber på dagtid og alt!
    Når er neste arrangement og hva skal presenteres da?

    SvarSlett
  2. Vel, om du meld deg opp på mailinglista vår eller sjekker nettsida kvar dag (det eine er lettare enn andre, giss kva eg anbefalar) så vil du finne at neste arrangement er 25. november, og temaet er Demonar.

    SvarSlett
  3. Uansett hva som er enklest,
    tror jeg nok jeg trenger å være med på mailinglisten...for tiden har jeg blitt fanget av tidsklemmen og da kan det være nyttig at informasjon kommer til meg...hahaha!

    SvarSlett
  4. Meldt deg på mailinglista no då? Vore flink?

    SvarSlett
  5. Jepp! Jeg er en flink jente ;)

    SvarSlett