onsdag 5. november 2008

WT Festivalen

Startskotet har gått for den tiande WT Festivalen, Os Internasjonale Filmfestival. Gjerne omtalt som Noregs mest sjarmerande festival. Ein gratis filmfestival midt i nyliberalismens høgborg som trekk både kjente og ukjente gjester frå land og strand. Ein av gjestane - er mullaen. Etterkvart i allefall.

Festivalen kan skryte av eit heftig program, som ein av våre faste lesarar var snill å påpeike for nokre veker sidan. Den største perla er kanskje Noregs premieren av Outlander, som eg har behørig omtalt på Fantastiske Nyheter, men det er sjølvsagt ikkje det einaste som skjer. Lesarar her vil kanskje vere interessert i å spare seg for pinlege stunder og trekkje ut internettkontakten i morgon kveld når mullaen skal intervjue Timo Vuorensola på direkten. Det vert eit nær uførebudd stuntintervju av regissøren av den finske sci-fi klassikaren Star Wreck: In the Pirkinning og som no held på å lage film om nazistiske månebasar - Iron Sky. Det interessante er at filmane vert laga på nullbudsjett, og er 100% dugnadsbasert.

Mullaen dukker nok opp i ein av dokumentarfilmane som visstnok har premiere denne helga, men jo mindre eg seier om det jo betre, mistenkjer eg.

I forbinding med festivalen så har vår venn Jack B. Quick vore nøydd å kutte ned på si tilstadevering på verdsveven, og han ba meg difor steppe inn i hans populærkulturelle blogg, som òg er den offisielle festivalbloggen og leggje att nokre tankar der. Og det har eg gjort, då eg hadde ei ledig stund akkurat no, så då har eg ropt frå meg det eg har å seie om ein Forbidden Planet remake og den avtroppande Doctor Who for denne gong.

Så ta turen til WT Festivalens sider for å lese om alt du (kanskje) går glipp av!

Oppdatert: Direktesendinga utgår pga tekniske problem, men video vert lagt ut i løpet av kvelden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar