fredag 26. desember 2008

iKulturen

- Så du har blitt med i iKulturen du òg?

Dette spurde den unge ekspeditøren meg om. Eg kjente han frå før, gjennom ungdomsklubben eg var med å drive for fleire år sidan, no var han tydlegvis ansatt hjå ein av Bergens Apple-forhandlarar som seljar. Han gav uttrykk for lett vantru då eg snubla innom, og ba om ein FM-sendar til iPod. Eg måtte kjapt berolige han, for iKulturen var langt frå mitt sinn, dette var ei julegåve som skulle kjøpast. iKulturen er Apple si benemning på deira altomfattande linje med gadget-produktar, frå datamaskiner til MP3-spelarar og telefonar. Telefonar er det siste utskotet på dette ruvande treet, med iPhone som visstnok skulle revolusjonære korleis du opplevde telefonen. Om du altså då ser vekk i frå at mindre kjente produsentar allereie tilbudde liknande telefonar. iPhone er alt du treng, eit kamera, ein mp3-spelar, ei datamaskin og spelkonsoll? Kva meir treng du?

Vel, kanskje ikkje så mykje meir no;

Ja, for iBoobs oppsummerar vel i stor grad ikkje berre iKulturen, men heile den vestlege siviliasjonens tekniske framsteg?

2 kommentarer:

  1. Dette var så fascinerende at det måtte undersøkes. Etter et lett søk på "iBoobs", kom følgende oppklarende tekst frem:

    "iBoobs er en lek det etterligner sprett brystene av sexy piken(...)iBoobs lek er bebygget av Hemmelighetsfull Lek Utviklingen, bortsett fra har vrake av Eple for hengivelse i AppStore. Den betyr det alle fyrene og mannlig ‘ lek’ ville mangle lykken å sted deres hånd opp på en lek skap å voksen seg så langt opp på iPhone."

    Så vet du det. Alle fyrene ville mangle lykken, altså.

    SvarSlett
  2. Ikkje dumt, dette forklarar jo det meste ;-D

    SvarSlett