måndag 8. desember 2008

KvanteGoogle - Magisk reklame


I dag har eg ikkje fått tilbod om Thai-jenter... i dag har Google vore langt meir interessert i å opplyse meg om vår magiske verd. Jupp, her går det i tankekraft og kvantefysikk;
"Hvor kommer universet fra - www.arkania.no - Finnes det en gud? Hva er vår plass i det hele?"
Kva har eg gjort for å fortene dette? Er det noko i mine surfe og mailvanar som tyder på at eg er eit spesielt søkjande menneske? Har eg gjort KvanteSøk på KvanteGoogle?

4 kommentarer:

  1. Jeg får ikke reklamebannere i det hele tatt. Er det noe jeg har gjort galt? ;)

    SvarSlett
  2. Det må det vere, eller kanskje du ikkje følgjer nøye nok med?

    No fekk eg nett reklame for denne godsaka.

    SvarSlett
  3. "Arkanias forlagsvirksomhet startet med en nisje med bøker rettet mot selvutviklingsverktøyet tarot", heter det på hjemmesidene deres. Godt å vite at kvantefysikken er i trygge hender, og finner det nødvendig å annonsere på Google.

    SvarSlett
  4. Ja, ein må jo få ut det glade bodskap på eit vis ;-)

    SvarSlett