søndag 7. desember 2008

ThaiGoogle - Kjærleik til sals

Reklamebransjen og databransjen, med Google i spissen, jobbar hardt for å hente ut så mykje informasjon som mogleg om oss for å kunne gje oss skreddersydd reklame. Reklame basert på våre surfevanar, kjøpevanar og til og med innhald i mailer vi sender og mottar. Er du interessert i bøker, ja då skal du få reklame for bokhandlarar; er du mykje ute og fester, då får du reklame for utestadar. Det dei ønskjer er å knytte søkemotoren din opp mot nettlesaren din, mailen din og alle dei sosiale nettverka du er medlem av og informasjonen du har lagra om deg sjølv der - så skal automatiske system finne ut kva reklame du helst skal få.

Det er like interessant og spanande, som det er skummelt å tenkje på. Det er hittil eit langt stykke att før dei har perfeksjonert teknologien kan det virke som. For min gmail har for vane å servere meg følgjande reklame om dagen:
"Vakre Thai jenter - www.ThaiLoveLinks.com - Thailandske jenter + norske menn. Se profiler og bli kontaktet-Gratis."
Eg har prøvd å lese nøye gjennom mailane mine for å finne ut kvifor Google trur eg er ein kandidat for importbrud frå Thailand utan stort hell. Det må vere informasjon dei hentar frå ein annan stad. Same staden som gjer at min messenger til stadig kan tilby meg single jentar og gutar.

Sluttar dei med det om eg kjøper meg ei thaijente på ThaiLoveLinks?

2 kommentarer:

  1. Min favoritt for alle tider lyder som følger: "Dear Sir or Madam,
    Would you like to enlarge your penis?"

    SvarSlett
  2. Ja, men dei får du vel gjerne på mail som spam? Eg får dette i den offisielt sponsa reklamebannarane på gmail ;-P

    SvarSlett