torsdag 24. april 2008

Kosher-fantasy

Eg veit det er ein del fantasy og rollespelentusiastar som les her. Eg veit òg at det, dessverre, ikkje er fullt like mange jøder som les her. Kvar er det blitt av den opplagte jødiske følgjeskaren ein mann som eg burde hatt? Kven kan seie?

Ein draumesituasjon hadde vore om det var ein god andel av jøder blant den første gruppen lesarar nemnt idag, for då hadde lista eg skal til å presentere kanskje hadde meir relevans. Eg presenterar den uansett, for kanskje nokon av dykk har lyst til å lære meir om jødedommen og fantasy? For spørsmålet er; kva er kosher og ikkje av fantasidyr?

Svara er minst like fascinerande som spørsmålet, og eg burde vel ha satt saman ein eigen halalversjon til den muslimske minoriteten her på denne sida, men det er eg for lat til. Og på same vis som koranen kibba sitt frå jødane, så gjer eg det her.

Eg lo godt av lista iallefall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar