måndag 23. februar 2009

Dette er snikislamisering!

Etter Siv Jensens brune fråspark er det dei som har spurd seg sjølv: Kva er eigentleg snikislamisering? Ulike forslag er på bordet, inkludert ein del av mine nattlege aktivitetar, men eg trur den beste kandidaten presenterast i denne videoen.

Ja, Siv... vart du skremt no? Her er det visst grunn til å vere paranoid. Sjekk dine barns leikar, og høyr dine verste frykter spelt for deg. Og lytt for all del til stemmene i hovudet ditt òg. (Via WPRI Eyewitness News)

7 kommentarer:

  1. Det er ikke første gang spillbransjen har prøvd seg på snikislamisering:

    Snikislamisering, bokstavelig talt.

    Men den gangen ble det heldigvis stoppet av årvåkne spillvakthunder. Igjen var det Nintendo som lisensierte spillet. Tilfeldighet?

    Tror ikke det, nei.

    SvarSlett
  2. Eg trur du misforstår min gode venn, dette fell inn under tradisjonell mistenkleggjering av islam og orientalisme. Merk at lyden her er nytta for å sette stemninga til ein vill stamme barbarar.

    Det var heller ikkje Nintendo, men Capcom som stod bak dette spelet.

    Nei, vil du ha ferskare snikislamisering så må du sjå til Little Big Planet som hadde vers frå koranen inkorporert i musikken. Dette vart sjølvsagt fjerna.

    SvarSlett
  3. 1. Jeg referer til ditt linkede nyhetsinnslag, som klart viser at selvom spillet er laget og utgitt av Crave, er det viktige at det er LISENSIERT av Nintendo. Lisensiert, mann! Og Zack and Wiki er, som alle spill på Nintendos platformer, lisensiert av Nintendo! LISENSIERT!

    2. Zack er en av de mest plagsomme, masete hovedpersonene laget av Capcom på mangt et år, og Wiki er et ubrukelig sidekick. Barbarstammene er derimot søte, livlige, morsomme, og ser ut som de ville vært kjempefine kosebamser. Er det noen tvil om hvor barnas(Alle fire som kjøpte spillet) sympati kommer til å ligge?

    3. Sony, som både er utgiver av Little Big Planet, er et Japansk selskap. Nintendo er et Japansk selskap. Tilfeldighet?

    4. Japanere kan på avstand se ut som muslimer med dårlig skjeggvekst. Tilfeldighet?

    5. Japanere og muslimer liker å kræsje fly inn i ting. Tilfeldighet?

    6. Japanere og muslimer snakker rare fremmede språk, og spiser mat som lukter merkelig. Tilfeldighet??

    JEG TROR IKKE DET, NEI!

    Snikislamiseringen er nok mer snikete en du tror. Jeg synes du bør personlig si unnskyld til Siv Jensen for ditt latterlige forsøk på å latterliggjøre denne høyst ulattermilde saken.

    SvarSlett
  4. Dine poeng er tatt til etteretning herr Holm, men ei unskulding får ho aldri. Ho har å tie i forsamling. Ho skal berre vere glad for at eg ikkje tok med meg mine lojale mujahedin og braut meg inn i heimen hennar og trødde ein burka over hovudet hennar.

    Ho bør kjenne sin plass!

    SvarSlett
  5. Ja, kvinner skal kjenne sin plass. Det kan gode Islamister og Kristusister være skjønt enige om.

    SvarSlett
  6. Kanskje det burde vore neste sak på agendaen til mållaga rundtom i landet - samarbeid med spelprodusentar om sniknynorskifisering! :D

    SvarSlett
  7. Alle dataspel burde vore dubbet til nynorsk, men det er ei anna sak. Treng ikkje å gjere det i det løynde vel?

    Snikislamisering er ein viktig nattleg aktivitet, og må ikkje forvekslast med slike dagsorienterte ting som målsak.

    SvarSlett