tysdag 10. februar 2009

Helsikes fuglekvitter

Twitter. Twitter. Twitter. Kva er det med folk og Twitter? Denne kvitringa forstår eg meg verkeleg ikkje på. Er det eigentleg nødvendig med så mykje eksponering? Ein slik hysterisk informasjonsflyt? Blogger, Myspace, Facebook og alt anna... Det må vel verte nok snart?

Ein eit ein fallar dei for Twitter. Siste mann ut er min venn Arnfinn Pettersen, òg kjend som Den Tvilsomme Humanist, som no kvitrar her. Han registrerte seg på Twitter i det som berre kan omtalast som intens feberrus, der hovudet hans truleg må ha vore som ein gigantisk bomullsdott - han må gjerne protestere, men vi veit alle at dette er sant. Han var simpelthen ikkje ved sine fulle fem.

Vi vert sittande her og lure på om vi burde byrje å kvitre vi òg... men vi vegrar oss grundig. Har vi tid? Har vi lyst? Ein av mine politiske likesinna, den alltids ambisiøse Darth Vader, kvitrar jo. Så burde mullaen gjere likeså?

Kva seier folket?

28 kommentarer:

  1. Om du byrjar kvitra erklærer eg meg sjølv for I Am Legend!

    (Pokker heller, den var eg ganske nøgd med, og den kom liksom av seg sjølv!)

    SvarSlett
  2. Eg har lånt vekk boka. Kva du vil fram til?

    SvarSlett
  3. Siste mann i verda? Alle andre er vampyrar? Det går gjetord om det mystiske mennesket? Jfr. gjetord om eit mystisk menneske som ikkje twittrar?

    *Brock Samson-sukk*

    SvarSlett
  4. Åh... det kom ikkje så godt fram av setninga di du. Mannen kalte seg ikkje for I am Legend, men for Legend.

    Det er den siste setninga i boka om eg ikkje hugser feil. Ein av mine favorittar, men eg har lånt den vekk.

    SvarSlett
  5. Jeg liker ikke Facebook og jeg har aldri fått taket på MySpace, men Twitter er vidunderlig uforpliktende moro. Og det er faktisk ganske moro.

    Nyttig også. Lenken til bussen over dukket opp i en tvitring fra Ben Goldacre.

    SvarSlett
  6. Jeg har ikke fått med meg hva Twitter er, og jeg tror det går bra at jeg ikke har det. :D

    SvarSlett
  7. forresten måtte jeg skrive "Fackees" som sånn godkjenning for å få kommentere. makan.

    SvarSlett
  8. Dei der godkjenningane er av og til temmeleg langt der ute - det er nesten så ein skulle tru Hastur fann dei på sjølve.

    SvarSlett
  9. Om jeg husker rett fra mediestudier i 70-åra,(det var en del forstyrrende signaler den gang), så sa Marshall McLuhan at "mediet er budskapet". Om man i tillegg har et budskap å bringe verden, et budskap som kan endre verden for de få utvalgte som forstår det, så har man en plikt til å publisere dette budskapet på så mange medier som mulig. Altså Mullah: Du må tvitre!

    SvarSlett
  10. "Legend": "Then there's two of us" (eller flere) – noen twitring skal jeg i likhet med tusen andre ting ikke påbegynne med det første. ("How dreary to be somebody" etc etc.)

    Men godeste mullah: hold deg gjerne unna du også, så er vi tre... Ellers: feeden din fra Skepsisbloggen går nok til gammel feed. Du må gjerne oppdatere.

    SvarSlett
  11. Asbjørn: Sikker på at du ikke vil vite hvordan det går med Stephen Fry? Eller Adam Savage? Eller The Bad Astronomer? (De har byttet briller på gravatar-bildene sine.) Mye moro fra Ben Goldacre også.

    Jeg la inn Skepsis-bloggen på ny i bloglisten min og etter noen timer var den frisk igjen.

    SvarSlett
  12. Asbjørn: Poenget var vel at om mullahen byrjar twitra er alt håp ute. Men godt å vite at vi er fleire.

    SvarSlett
  13. Arnfinn: Har skjønt at Fjaseboka ikkje er heilt di greie. Ikkje mi heller... men helvete heller... vi er jo tvungen til å kommunisere med heile verda.

    Metallicatrollet: Twitter er ein form for Enjoydiary-blogging der du skriv ein linje i ny og ne som fortel kva du gjer på akkurat der og då, kva du spiste til frukost og kor mange gonger du tørka deg i ræven sist gong du var på do.

    jbq: Ordbekreftinga er eit produkt av autonom-alkymi.

    Svein: Du meiner mitt bodskap kan endre heile verda? Eg er nøgd med å berre endre livet ditt eg. Det òg å vere ei hovudpine for McLuhan. *kaste skrå blikk mot bokhylla*

    Asbjørn: Eg skal fikse feeden... når det gjeld Twitter så sitt eg framleis på gjerdet. Mitt største problem er at eg veit ikkje kva eg skulle ha sagt... kanskje eg berre skal prøve, og ser om det er ein sjangar som funkar for meg?

    Utover det så er det jo ein realitet, jbq og Asbjørn at... THERE CAN BE ONLY ONE!

    SvarSlett
  14. Har lenge tenkt på at jeg må få meg en Kvitrekonto, men er allerede så dårlig til å bruke min Minspeis, min Comicspeis, min Fleisbok, og min Blogg.

    Men nå som jeg er alene på Kreta har jeg jo blitt en real Fleisbokhore, og endelig begynt å bruke min Bloggerkonto. Så kanskje tiden er inne for Kvitring også.

    Saken er vel at hvis man har noe å promotere, enten det er en selv eller ens produkt, så er dette gode verktøy. Og hvis man ikke har tid til å følge med på hva andre folk gjør i den virkelige verden, er det glimrende verktøy for å se hvordan andre promoterer seg selv.
    Og det fungerer jo faktisk som en sosial greie.

    Så hvorfor i helvete syte og klage over hver nye ting som kommer? Det kommer til å komme hundre nye ting etter Twitter uansett.

    Hopp på toget hvis du har noe å få ut av det, eller sitt der du er hvis du er fornøyd.

    (Vedder mitt skjegg på at Den Gale Mullah Hastur kommer til å være på Twitter før året er omme).

    SvarSlett
  15. Har lagt merke til at du har blitt aktiv på fjaseboka, ja, DUHH. Og eg registrerar no altså at du har ein blogg eg bør følgje med på.

    Og for all del, det kan jo hende at eg har ein Twitterkonto allereie og at eg berre er kokkett.

    SvarSlett
  16. Du er alltid kokett, Hastur.

    Og jeg skal prøve å gjøre bloggen verdt å følge mer på, men det blir nok mye fjas... Slikt skjer når man ikke har noen å snakke med.... snufs, snufs.... :(

    SvarSlett
  17. Men folkens, vil vi verkeleg vite alt mullahen tek seg til? Eg har kjend han i nesten 20 år, og eg kan med handa på hjartet sei at det vil ikkje eg!

    Eksempelvis:

    "[Hastur] Såg nett Eriprando Visconti sin The Nun of Monza, ein fornøyeleg nunsploitation. Tek fem minutt på badet med mitt nye Hello Kitty glidemiddel før eg får besøk av Laksevågkontigenten av den militante fløyen av OTTAR og for litt tarot-lesning og diskusjon om Gottfried Leibniz sitt ukjende arbeid for kvinnefrigjøring, før eg skal til Den visigotiske orden for anvendt nihilisme for å sjå på dokumentar om Winterhilfswerk. Så skal eg på biblioteket for å låne bøker om viktoriansk, dampdrive sexleikety (Steampunk baby!). Og så må eg skrive vidare på min nye featureartikkel om statistar i Babylon 5! Busy busy! Full rapport i bloggen seinare."

    Då forlanger eg i såfall at det følgjer trallalla-drops med abonnementet på feeden.

    SvarSlett
  18. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  19. Jeg har skrevet 70 meldinger på Twiter siden jeg registrerte meg på fredag. Maks fire av dem har dreid seg om min personlige gjøren og laden. De øvrige er svar på andres kommentarer, reklame for bloginnlegg og syrlige betraktninger om ståa her i jammerdalen. Tre ting jeg ser for meg at du får til helt fint Mulle.

    Og jeg har plukket opp "lag din egen buss"-lenken, som så langt Fri tanke og Vårt land har kjørt (og ja, jeg tar æren). Og så vidt jeg skjønte hadde du en viss glede av Onion-saken jeg sendte deg lenke til før i dag. Jeg følger Onion på Twitter ...

    Jeg tror ikke nødvendigvis Twitter er for alle, men jeg føler meg svært sikker på at den er for gale mullaer og skeptikere i Midt-Norge.

    Det aller beste med den er at du slipper dette community-tøvet, som f.eks. Facebook påstår at de driver med. Du følger hvem du vil, ingen later som om alle er en lykkelig familie.

    SvarSlett
  20. Men... men... det er jo ein *grøsse* trend!

    Sukk. Arnfinn har vel rett, kvitre i veg, Mullah.

    SvarSlett
  21. jbq: Takk skal du ha, om eg byrjar å kvitre vert det første innleggjet *leite fram glidemiddelet*

    Arnfinn: Men det er jo enno ein ting å følgje med på... og som jbq seier... ein *grøss* trend!

    SvarSlett
  22. For all del, det er en trend. Men det er en overraskende lite benyttet trend. Jeg har lett en god del rundt etter oppegående twitrere hertillands, og har for all det funnet en del, men så langt later det til å være mange der som liker mediet men ikke aner hva de skal gjøre med det. Noen må fylle det med innhold (og syk humor). Det er vår oppgave! La oss forderve Twitter.

    SvarSlett
  23. Er det verkeleg vår oppgåve? Verkeleg? Er det ingen andre?! :-|

    SvarSlett
  24. Er det nokon som kan forderve betre enn deg?

    Det kom ut litt feil... OR DID IT?!

    ;-)

    SvarSlett
  25. jbq - du er ein flipp-flopper!

    Eg er sikker på at dette er fordi du innsåg at dette eigentleg var eit spel mellom immortals, og med meg ute av dansen attstår berre Asbjørn!

    SvarSlett
  26. Ah. Der trillet hodene...

    Jeg skal fortsatt ignorere tusen ting som vil spise mer tid. Og satse på at noen forteller meg det morsomste og mest interessante uansett.

    Døgnet har for få timer som det er.

    SvarSlett
  27. It's the end of the world as we know it!

    SvarSlett
  28. Eg må slå alarm! Nokon har stolen min identitet og utgjev seg for meg på Twitter! Heilt sant! :-o

    SvarSlett