søndag 15. februar 2009

Leselystne jenter

Vi lev i ei verd der lesekunsten til stadig er trua av ignoransens sterke krefter. Til stadig vert det meiningslause, hole og uintelligente hylla som eit opprør mot det autoritære, gamaldagse og kunnskapsbaserte. Den klassiske danninga vert fnyst av, og få ser intelligens og lesekynde som synonymt med skjønnthet og attråverde. Det finnes heldigvis von, og ikkje overraskande nok snubla eg over det på verdsveven.

Det finnes ein blogg for alt, likeeins finnes det eit fetisj for alt òg. Vanlegvis vil eg ikkje sende mine kjære lesarar avgarde til ein einaste blogg med "Babe" i tittelen, men eg vil gjere eit unntak for Babes with books.

Den omtala bloggen er ikkje overraskande nok dedikert til fotografi av vakre unge jenter, sylfider om du vil, men med eit partikulært tillegg: Bøker. Jentene er avfotografert i bibliotek og omringa av bøker, eller med nasen djupt gravd ned i bøkene. Bloggens innehavar, Hardley Sutton, Beauty Addict, er ein fornem herre som vel å skildre bloggen som dedikert til "photos of beautiful women engaged in the art of reading. A bizarre fetish you can tell your grandma about! ". Og vi protestarar ikkje. Det er nok av sexye, kvinnelege bibliotekarbloggar der ute, men veldig få av dei er dedikert til fotografi. Babes with Books attreisar mi tru på at det finnes kvinner som kombinerar leselyst og intelligens med skjønnhet; takk Hardley Sutton, Beauty Addict.

4 kommentarer:

  1. Jeg sa jo du ikke skulle legge ut det bildet av meg! :p

    Babes with books er jo et genialt konsept :D

    SvarSlett
  2. Verda har godt av bileter av deg, søta, det står eg ved! Send meg nokre bilete av deg sjølv som les, så legg eg dei ut. Gjerne i nettoen ;-)

    SvarSlett
  3. Poenget var vel heller at det var det du som var! :-)

    Send bilete! ;-D

    SvarSlett