torsdag 5. februar 2009

Mad Mullah in Wonderland

Barna lurar kanskje på kva Mullaen gjer heile dagen? Han ramlar stadig seint inn døra (slik som no), etter å ha tilbragt dagen på kontor og i korridor. Der har han dytta papir, gått i møter, haldt studentar i handa og hatt interessante diskusjonar med folk frå ulike fagmiljø. Diskusjonar om ting som Alice in Wonderland. Som at det finnes ein musikalinnspeling av denne;

Det fine med slike filmer er at dei eigentleg seier mykje om kva Mullaen faktisk gjer på. Han hjelp folk med problema sine, for ofte treng studentane berre nokon å snakke med, nokon å vise veg, nokon som gjev dei litt merksemd:

Det fine med det, er at kvar dag byr på nye overraskingar:

Det er betryggjande å vete at det finnes filmar der ute som oppsummerar arbeidsdagen min så godt. Særleg den biten med at det er ein musikal. For eg syng jo heile tida.

8 kommentarer:

  1. :D Jeg sier som jeg alltid sier. Du er sjuk. Hurra. :D Haha. Nå lo jeg.

    SvarSlett
  2. Metallicatrollet og Barbro: Kva bablar de om? Kva har eg gjort no?! Eg berre seier ting som dei er jo!

    SvarSlett
  3. Ja, dette er definitivt høgkultur av øvste hylle! Jack B. Quick forlangar ein kopi (sleng den med Dalek-filmen min).

    Det som forstyrrar meg er at vi no veit kva Odd Nordstoga gjorde før han vart musikar. Det trong eg IKKJE å sjå.

    SvarSlett
  4. jbq: Det skal du få sjølvsagt. Korleis ligg det na med opptaka frå WT? Vi kan gjere ein byttehandel.

    Martinbg: oi, ja. Var det ikkje fiiiint?

    SvarSlett
  5. Klippa må du som sagt ta med Ole H. Han kan ikkje berre sei at eg skal gjere det, utan at han ein gong har spurt meg om det, og eg kjem sure as hell ikkje til å ta initiativ til noko eg ikkje har lyst til å gjere som ikkje er mitt ansvar!

    SvarSlett
  6. Han seier han skal stikke innom deg med det, så du får levert det vidare. Eg skal mase att i kveld ;-P

    Men eg skal få overrekt Alice og Abducted by the Daleks ved neste høve, berre minn meg på det, så fikser eg kopiar.

    SvarSlett