måndag 23. februar 2009

Siv Hitler? Adolf Jensen?

Så, alle latar som om dei er overraska over dei siste utsegna, og nokre latar til og med som om dei er overraska over reaksjonane. Siv Jensen har sparka flittig frå seg, og det nedover, mot Noregs muslimske befolking. Desse fæslege andre som kjem og øydelegg hennar kvite, reine og kristne nasjon. Hennar åtak på halalmat i fengselet og andre overgrep mot hennar sarte sensibilitet, er ein vidunderleg nostalgisk kake til dei som har fulgt med i historietimene.

Nei, no snakkar eg ikkje først og framst om det Tredje Riket, og Hitler sine beske utspel mot våre vennar jødane. Neida, eg snakkar attende til dei glade dagane då FrP verkeleg rulla i brun, brun gjørme. Då deira viktigste kampsaker var å bekjempe åleinemødre og nordlendingar, og ein bonde eller to, i tillegg til slemme muslimar og innvandrarar. Eg snakkar om tida då Carl stilte opp på fjernsynet med forfalska brev som skulle prove at muslimane konspirerte om å ta over landet. Eg tenkjer på dei glade dagar då vi alle visste at FrP var ein brun, brun vits.

Det var tider det.

Men no? No tar vi dei seriøst. No er dei eit av landets største parti, og deira motstandarar er sjokkerte over at formannen (forkvinna?) i FrP snakkar som ein FrPar. Hitling kjem det nok av, og det snøgt. Ja, for samanlikningsgrunnlag er jo der, om ein latar som om FrPs landsmøte er ein massiv partikonferanse i Nürnberg.

Det er lov å reagerte kraftig på Siv Jensens sine utsegn, det er faktisk på sin plass å ta avstand, og at vi alle minnast dei gode dagar då vi snudde ryggen til Carl & co.

Men kan vi vise litt respekt? Kan vi la vere å drive med Hitling? Det er uverdig. Korleis i all verda har Hitler gjort seg fortent til å verte samanlikna med Siv Jensen!?

15 kommentarer:

  1. Jeg elsker ordet "snikislamisering".

    Jeg lurer på om det er Dagbladet er eller Frøken Jensen som kom på det ordet. Uansett vil jeg takke personen fra dypet av mitt hjerte. Perfekt ord som lett kan brukes i dagligtale:

    "Hau, hau, der er ei skreppe jeg gjerne skulle snikislamisert!"

    "IIIK! Bartemannen snikislamiserte meg på leggen!!"

    Osv, osv...

    SvarSlett
  2. Ja, eg har lenge trengt eit ord for kva eg driv med på nattestid. No har eg det: SNIKISLAMISERING!

    SvarSlett
  3. Man kan jo tillate seg å lure på hvorfor frk. Jensen har så mye mot halal-mat i fengsel.. Har hun tenkt å skifte karriere?

    SvarSlett
  4. Det er forøvrig fiffig å konstatere at så langt jeg kan se har ingen enda konfrontert Jensen med hva hun egentlig legger i begrepet "snikislamisering"?

    Jeg kan jo selvsagt bare gjette, men det har vel noe med hijaber, politi, blasfemiparagrafer, fengsels-halal og kjønnsdelte gymtimer å gjøre...

    Det er ALARM! På vegne av vanvittig mange, Siv Jensen

    SvarSlett
  5. Du gløymde mine nattlege aktivitetar...

    SvarSlett
  6. Hmmm... Ble visst litt opphengt i den åpenbare konspirasjonen her et øyeblikk... Orsaking.

    Det jeg altså gjerne skulle høre fra Siv Jensen er altså hva hun legger i "snikislamisering" utover å vise til enkeltsaker uten noen åpenbar sammenheng utover den hun lar vår felles fantasi koke i hop...

    Jeg vil gjerne høre den store teorien om årsakssammenhengen mellom de ulike fenomenene hun viser til. Gjerne med frekk pekepinn til en større mesterplan med noen som står bak og trekker i trådene, kan det være Islamsk råd? Det hadde vært noe det :-P

    SvarSlett
  7. I god konspirasjonsteoretisk ånd mistenker jeg frk. Jensen for å planlegge et 'Dolkesjø II - slakten', der tullebukker blir slaktet over en lav sko og så solgt til fengsler, der det bare sitter avskum og innvandrere uansett. At mange av disse vil ha halal-mat ødelegger planen noe..

    SvarSlett
  8. Sambo: Årsakssamanheng trur eg ikkje Siv Jensen har eit forhold til... :-P

    Øystein: Snakkar vi lange knivers natt her? ein ekte death in june i regi av eplepartiet? :-o

    SvarSlett
  9. Eg er ganske sikker på at eg blei utsatt for snikislamisering på ungdomsskulen. Vi hadde i alle fall kjønnsdeling i gymmen det året vi hadde svømming.

    Dette har med andre ord pågått lenge. Ikkje er det vanskeleg å gjette kven som har tipsa frk. Jensen om dette heller. Dette skjedde nemleg på Os ungdomsskule, i landets framste FrP-bastion.

    SvarSlett
  10. Det er berre å gje etter, Noreg skal gå i kne for Islams makt. Sjølv i Os.

    Mullaen har tala!

    SvarSlett
  11. Nå var det vel egentlig Siv som hitlet seg selv. Foss påpekte jo bare at han fikk assosiasjoner til 30-tallet.

    SvarSlett
  12. Du har heilt rett OJ. Ei viktig presisering.

    Nok ein gong er Siv ute med håplause karakteristikker. Ho burde halde seg for god til å drive å Hitle. Sjølv om det er i eit utslag av sjølvkritikk og, må ein anta, djup depresjon! ;-D

    SvarSlett
  13. Jeg tror det. Her blir det både lange og korte kniver, gråt og tenners gnissel - og en solbrun eminens i kulissene.

    Jeg tror det kommer til å gå som realityserie på TV3

    SvarSlett
  14. Endeleg fjernsyn som det kan verte interessant å følgje med på! Meire blod! Meire blod!

    SvarSlett