tysdag 10. februar 2009

Stjernedans

"Dancing with the Stars" er ein populær greie har eg skjønt. Eg har prøvd å sjå på nokre av dei enorme mengdene med danseprogram som går på fjernsynet for tida, men eg har store problem med å verte engasjert. Kvar er dervisjane? Kvar er drag-artistane? Kvar er sparkepikene?

Alvorleg talt, det må meir interessant dans til enn dette for å gjere meg interessert. Kvar er futten? Jo futten... den vart brukt opp på desse to arrangementa frå henhaldsvis 2008 og 2007 - her snakkar vi stjernedans.


Eg ser fram til 2009 for å seie det slik. Dette må jo verte bra.

4 kommentarer:

  1. Jøss, hvem skulle vel tro at man kunne vrikke sånn på stumpen i den rustningen? :D

    SvarSlett
  2. Ingenting kan undertrykkje ein slik groove!

    SvarSlett
  3. Amidala og Vader - I will survive = Priceless

    SvarSlett
  4. Ja, eg tykkjer dei har gjort gode val av musikk desse deltakarane ;-)

    SvarSlett