måndag 2. mars 2009

Bestått moraltest

Quiz av ulike slag er særs populære blant daganes unge. Dei er jo gjerne av litt ulik kvalitet, og det er ikkje alle eg vel å ta... men når nokon stiller spørsmål ved min moral, så har eg ikkje anna val enn å ta utfordringa. Resultata var som venta...
Your morality is 85% in line with that of the bible.

You are a good and moral Christian. Jerry Falwell would be proud! Now go sacrifice an ox for the sweet savour of the lord!

Do You Have Biblical Morals?
Take More Quizzes


Eg kan kanskje forbetre meg litt, eg bør sikkert verte meir treffsikker med steinane mine.

23 kommentarer:

  1. Jeg scoret 0%. takk og lov - men nå var jo denne testen litt .. eh.. sånn voldelig av seg også da, og jeg er jo et godt menneske, i motsetning til deg.

    SvarSlett
  2. Du er eit syndig krek som går strake vegen åt helvete ;-P

    SvarSlett
  3. Your morality is 23% in line with that of the bible.

    You've let rational thought pollute your mind, but there is hope. Slaughter a bird, paint its blood on the walls of your home, and pray for forgiveness.

    Eg gjekk til verket med fornuft og modernitet i sinn, men klarte ikkje å halde meg gjennom det heile. Det er så lett å la seg rive med av religiøs galskap.

    Forøvrig glad kommentarfeltet igjen er mogleg å bruke for slike som meg - utan at eg veit heilt kva som var gale...

    SvarSlett
  4. Damn you heathen! Your book learnin' has done warped your mind. You shall not be invited next time I sacrifice a goat.

    8%

    SvarSlett
  5. Har fått ein del sutring om kommentarfeltet, så eg har gått over til denne kjipe varianten som sjølv inkompetente maskiner taklar.

    Når det gjeld resultata dine, så ønskjer eg deg lukke til å verte eit betre, og meir moralsk menneske. Akkurat no er du så ute og køyre at eg neppe kan ta deg i handa utan å verte skitna til.

    Så vær så snill å hald deg unna til du har betra din moral.

    SvarSlett
  6. 92%

    Så jeg er ennå syndig. Vel, jeg må nok pugge Bibelen litt mer.

    SvarSlett
  7. Det er ein stadig utfordring å verte eit godt menneske i Guds auge!

    SvarSlett
  8. Jeg vet ikke om jeg umiddelbart skal rapportere dette til Stortingets utdanningskomite, siden det er en viss keitete sjarme over universitetsansatte og andre gale mullaher som er såpass lite (= nada) spørrende til quiz-premissene her.

    Men det er ikke lenge før jeg beynner å google mailadressen og uttrykke noen varme og vare bekymringer for RLE-faget og dets forgjengere, når ingen en gang kommenterer at det som her blir kalt "gameltestamentlig moral" (men ikke er det), er noe som (hvis det hadde vært det) til og med skulle gjøre noen til "a good and moral Christian".

    Mvh isåfall (og forsåvidt uansett)
    a bad and immoral Christian

    SvarSlett
  9. Kvafornoko?!

    Stille spørsmål ved premissen for ein quiz?!

    Vil du at start.no og liknande forsynarar skal gå konkurs?

    Vi må nesten gå ut i frå at alle slike testar er velfunderte og basert på objektiv forsking... eller? ;-P

    SvarSlett
  10. Har du fått ofret den oksen, Mullah? Jeg fikk også 85%, så kanskje vi kan spleise på en?

    SvarSlett
  11. Høyres ut som ein bra plan, den lokale bonden forlangte ein blodpris for den.

    Greit for deg om vi gjer det på halal-vis? Eg har tross alt eit rykte å oppretthalde.

    SvarSlett
  12. STILLE spørsmål ved premisseen for en quiz.

    Stille SPØRSMÅL ved premissene for en quiz.

    Stille spørsmål VED premissene for en quiz.

    Stille spørsmål ved PREMISSENE for en quiz.

    Stille spørsmål ved premissene FOR en quiz.

    Stille spørsmål ved premissene for EN quiz.

    Stille spørsmål ved premissene for en QUIZ.

    Igjen og igjen. Igjen.

    Stille.

    Eller repast som ordbekreftelsen insisterer på, uten å spørre om premissene.

    Kort sagt - jeg kunne altså sagt det lenger.

    SvarSlett
  13. Men det høyres ut som så frykteleg mykje arbeid, Bjørn Are :-S

    SvarSlett
  14. Your morality is 15% in line with that of the bible.


    Damn you heathen! Your book learnin' has done warped your mind. You shall not be invited next time I sacrifice a goat.

    SvarSlett
  15. Marit då! Fy på! Du må lese mindre, og be meir.

    *Gøyme seg for Bjørn Ares peikefingar*

    SvarSlett
  16. Min venn bonden driver melkeproduksjon, så han kan bare skaffe oksekalver. Og det blir vel litt pinglete?
    Så googlet jeg "virtual offering", og fant denne
    http://thankevann.com/stjoseph/offering.html
    Mye god mat og drikke der, men litt vel tantete for en gal mullah og en svein?

    SvarSlett
  17. Ja, det er litt pinglete. Og vi har ingen garanti for at oksen vert slakta på halal-vis.

    Og tru det eller ei, det er faktisk viktig det for oss vestlandsmullaer.

    SvarSlett
  18. Nå synes jeg du skal være forsiktig med å dømme folk til helvete, Kristian. Jeg fikk også 0%, og jeg var av den oppfatningen at jeg er søt og snill og god.. og sånne piker kommer da ikke til helvete?

    SvarSlett
  19. Halalslakting er greit, Mullah. Jeg bor på Østlandet. Kan vi møtes på halvveien, f.eks Dyranut? Der har det nok skjedd liknende ting før.

    SvarSlett
  20. MMH: Å si det lenger kunne ganske riktig blitt fryktelig mye arbeid, ja.

    Men nå gjorde copy paste det aller meste - uansett hva min indignerte indignasjon indikerte.

    Dixit.

    SvarSlett
  21. Stokkefot: Du stillar meg i ein vanskeleg situasjon. Korleis kan eg gifte meg med ei uren pike? Eg må ta dette opp med høgare makter.

    Svein: Dette høyres ut som ein bra plan. Eit blot på ein tingplass :-D

    Bjørn Are: Eg ser for meg at det er mykje arbeid å stille spørsmål ved premissane for ein quiz òg ;-P

    SvarSlett
  22. Noen ganger er det veldig fort gjort.

    SvarSlett