søndag 22. mars 2009

Finding Ada

For dei som følte at markeringa mi av kvinnedagen i år ikkje var oppmuntrande, så kan de trøyste dykk med at eg for eit par månadar sidan meldte meg opp til å bidra til Ada Lovelace dagen; førstkomande tysdag vil eg vere blant i overkant av 1500 bloggarar verda over som skriv om ei kvinne vi ser opp til og som har bidratt til å fremje det teknologiske framsteget.

Eg oppmodar alle andre som har høve til å verte med.

Kjenner du ikkje til Ada Lovelace, som forsåvidt var litt av ei rype, så er du ikkje mykje til nerd, og må vente til mitt innlegg på tysdag, som uoriginalt nok vil vere om henne. Henne, og hennar frimodige far.

4 kommentarer:

  1. Hadde ikke noe valg, særlig siden jeg er kvinne og har studert informatikk. Heia Ada!

    SvarSlett
  2. Det er bra! Jo fleire som sleng seg med, jo betre. Det er eit glimrande tiltak, det innser jo sjølv ein misogynistisk islamist som eg ;-)

    SvarSlett
  3. Jepp, jeg har meldt meg på for lengst! Nå gjelder det bare å komme på noe fornuftig å skrive...

    SvarSlett
  4. Åh... skulle det vere fornuftig?

    SvarSlett