søndag 1. mars 2009

Tubbies!

Barne TV påverker oss meir enn vi likar tru, berre nemn Pompel & Pilt eller Skomakar Andersen til utvalde menneske, og du ser dei glimtar til i fryd eller skrekk. Eg har difor med uro sett på korleis program som Bananar i Pyjamas og Teletubbies kan råtne vekk hjernene til dei oppvoksende generasjonar. Særleg sistnemnte ser ut til å oppfordre til ein mindre stilfull klesdrakt og uhemma dadaisme. Dette kan i seg sjølv vere positivt, men eg trur ikkje det er lurt å verte utsatt for dette i for tidleg aldar. Det finnes heldigvis alternativ. Som dette:

Eg kjende meg i alle fall oppglødd etter å ha sett den.

12 kommentarer:

  1. Oi!

    Jeg er bittelitt skuffet over at det hele er dansk, ikke tysk.

    SvarSlett
  2. Hehe, eg tenkte berre på det som eit teikn på at danskane av og til får det til eg. Og det er ikkje den einaste gongen, og eg vil kanskje vende attende til det flate landet i eit seinare innlegg.

    SvarSlett
  3. Du er en fantastisk mann.

    SvarSlett
  4. Selv holdt jeg på å le meg i hjel av dette. Det er nesten like bra som den fascistiske flodhesten Wulff.

    SvarSlett
  5. Det var nesten litt vanskeleg å la vere... eg burde slenge ut flodhesten ein av dagane. Tenkte når valet var rundt hjørnet. Litt god folkeopplysing om demokratiets blauthet er då på sin plass.

    SvarSlett
  6. Det gjorde meg glad i hele kroppen. Smiler hele dagen jeg nå.

    SvarSlett
  7. Det var jo sjølvsagt meininga det, herr Thule :-D

    SvarSlett
  8. :D Strålende!
    Jeg jobbet med en autist som elsket Tele Tubbies. All the time.
    Jeg hadde den låta surrende i hodet 24/7.
    Ikke uten grunn at jeg har en del bilder av Tele Tubbies på maskinen som ikke tåler dagens lys.

    SvarSlett
  9. Eg trur strengt tatt at Teletubbies er laga av autistar på syre då :-P

    SvarSlett
  10. Det der er jo faktisk ei fornærming for alle autistar på syre. Dei kunne sikkert laga noko som er betre.

    SvarSlett
  11. Føler du deg truffen Janne? ;-P

    SvarSlett