tysdag 7. april 2009

Breaking Wind Video

Denne helga såg Breaking Wind videoen dagens lys. Du har ikkje høyrd om? Synd. Breaking Wind er ein låt av Uncle Rainbow, aka Alexander Haugland ein ung og lovande elektronisk musikar som har det med å snike meg brente CDar. Til stor glede for meg. Videoen er laga av Karina Presttun, ein fliktig skribent og kunststudent som eg har kjend i fleire år, og som bidrar med design til Absalongs vidunderlege plakatar. Med seg har ho Julia Bergesen, ei ung og lovende danserinne som eg har snubla over gjentatte gonger på fest. Ein verkeleg sjarmerande og talentfull trio med andre ord, og resultatet er absolutt verd å sjå minst to gonger. Så utan meir dill og dall, her er Breaking Wind:

4 kommentarer:

  1. Uheldig navn, spesielt i kombinasjon med bildet Youtube viser før man starter videoen. Forventet at det hele plutselig skulle bryte ut i en orgie av tarmgass.

    SvarSlett
  2. Hehe, lite eg kan gjere med det ;-)

    SvarSlett
  3. Vel videoen var bedre enn "musikken"

    SvarSlett
  4. Deg om det, om du ikkje forstår deg på elektronisk musikk så er det ingen som tvinger deg til å høyre på det ;-)

    SvarSlett