tysdag 14. april 2009

Fans av Herr Holm og Mad Mullah på Facebook

Eit kvart ikon verd sitt salt har ei fanside eller to på Facebook i disse dagar, og ein kan jo difor lure kraftig på kvifor din lokale mulla ikkje har skaffa seg ein slik enno. Det er sjølvsagt smakfull blygsel som er årsaka. Difor var det ei ung jente med namn Stokkefot (som vert 20 år på fredag, stor jente) tok affære og ville opprette ei slik side. Ho tok nemleg og oppretta ei fanside for meg, eller rettere sagt for mannen som hevdar å stå bak meg, eventuelt mannen eg hevder å stå bak. Eg vert litt usikker på nøyaktig kva rekkjefølgjet er i ny og ne. Resultatet er uansett ei fanside på Facebook der du kan gje meg din fulle, sjelebindande støtte. På tru og ære, og alt det der.

Det var likevel ikkje alle som fryda seg; min gode venn Den Unge Herr Holm, som er ein av Noregs mest talentfulle kunstnarar, følte seg ein smule forbigått. Noko han gav ettertrykkeleg beskjed om i eit blogginnlegg. Her får ikkje berre eg, men heile verda så øyra flagrar, og etter å ha lest det eit par gonger forstod eg kjapt kva som måtte gjerast. Heldigvis var Eira komen på same tanken, og slik vart altså ei fanside for Den Unge Herr Holm fødd. Og eg vil sjølvsagt anbefale alle mine lesarar om å gjere seg kjend med Herr Holm og hans kunst, og så melde seg inn i fangruppa hans. Om du les Nemi så har du garantert sett hans strek eit par stader der. Andre gode grunner til å registrere deg som fan, finn du hjå Eira.

Det er sjølvsagt etter du har erklært deg som min fan først. Kva ventar du på? Dette er alt du får av meg i dag.

1 kommentar: