onsdag 1. april 2009

Fluktplan

Eg har vridd hovudet lang og lenge får å kome på ein rømningsplan. Eg kan ikkje drøye det så mykje lenger, eg må kome meg av garde i morgon. Det hjelp ikkje at det ikkje akkuratt tikkar inn enormt mange gode forslag frå lesarane her.

Om de har betre forslag til korleis eg kan sleppe unna Pandamonium, så kom med dei. Om ikkje må eg satse på den planen eg har.

I morgon, ved vaktskiftet vil eg bruke ein kleshenger til å tvinge opp vindauget på cella dei har plassert meg på. Eg kan sjå ut her, og eg trur eg skal kunne fire meg ned og eg festar skjegget i vinduskarmen, det skulle vere akkurat langt nok. Om du lurar på korleis eg kjem meg laus etterpå, så er jo svaret enkelt: kroppskontroll.

Når den lille bragden er utførd attstår det å distrahere ein av pandavaktene som heng rundt utanfor med å kaste bambusskot (det einaste dei gjev meg av mat), inn i nokre buskar like ved. Medan han et det, så kan eg snike meg forbi, og kome meg til næraste togstasjon. Toget her går til flyplassen i København. Derifrå burde det vere ei enkel sak å kome seg til Noreg. Medmindre konduktør eller flyvertinne er pandaer eller villige slavar.

Kom med betre alternativ eller ønsk meg lukke til. Det skjer i morgon.

2 kommentarer:

  1. Skjegg på hodet!! Skjegg på hodet sier jeg, det er den eneste utvei!!!

    SvarSlett