fredag 17. april 2009

Hello Hotell!

Etter alt dette styret med Nina Karin Monsen, det frådande utysket og den ufortente prisen, så skulle det vere greit å kome seg vekk litt. Eg kunne tenkt meg å reise til ein eller annan eksotisk stad, og sjekke inn på eit hotellrom og kvile litt. Men det må vere rett hotellrom. Eit hotellrom som oppmodar til å slappe av. Eit hotellrom med den rette stemning. Den rette dekoren. Eg tenkjer det må vere dette hotellrommet her:

Var det ikkje fint? Og det er faktisk ikkje det einaste - tru det eller ei. Kva tid reiser vi?

12 kommentarer:

  1. Du er ikkje den einaste så... EG SÅG DEN FØRST! ;P

    SvarSlett
  2. Om eg finn ei stor nok hundekorg til deg så ;-P

    SvarSlett
  3. I helvete heller!

    Faen, eg hata den jævla katten.
    Den er jo faen meg overalt, eg kan jo ikke gå ut utan at den er der og ser på meg.

    Beste helsing Mr. Grunge.

    SvarSlett
  4. Hello Kitty er flott.
    Men eg reknar ikkje med at nokon som kallar seg Mr. Grunge vil forstå seg på god smak og danning.

    SvarSlett
  5. Kjeften :)


    Tolo von Grunge.

    SvarSlett
  6. Vert vi nøydd til å rydde plass til ei korg for deg òg no, Trollet?

    SvarSlett
  7. Dere må nok rydde plass til en stokkefot også. :D

    SvarSlett
  8. Det byrjer å verte litt mange her... er alle klar over kva reaksjon eg vil ha på å bu på eit slikt hotellrom?

    SvarSlett