tysdag 21. april 2009

På vitjing hjå id Software: Doom 1993

Nok politikk no, våre nerde-lesarar har blitt fullstendig svoltefora dei siste dagane, og det skal eg gjere noko med no med ein gong. Hugsar du dei gode gamle dagar? Då 3D eigentleg var bitmapping, altså falske 3D-effektar, og det tøffaste i first person shooters var Wolfenstein 3D og Doom? Vel, la meg minne dykk på denne tid. Legendariske John Romera la for to veker sidan ut ein video frå 1993, filma av BBS-guru Dan Linton som vitja id Software medan dei var i sluttfasen av produksjonen av Doom. På tidspunktet okkuperte Bobby Prince konferanserommet deira for å leggje på lydsporet, medan dei andre leika seg i deathmatch og gjorde det dei kunne for å spore opp bugs. Det heile er ein tur ned memory lane, og demonstrasjonen Linton fekk av spelet gjorde meg ikkje reint lite nostalgisk:

Det som kom til å følgje er, som dei fleste datainteresserte veit, historie. Doom vart ein storslagen suksess og førte til ein heilt enorm kreativitet. Då spelets koder vart gjort tilgjengelege for brukarane dukka det snarleg opp verkty til å endre det meste av spelets ressursar. Og denne utviklinga haldt fram med Doom 2. Det var kanskje Wolfenstein 3D og tilhøyrande spel som skapte first person shooter sjangaren, men det er ingen tvil om at det var Doom som verkeleg perfeksjonerte sjangaren. Det var spelet som fekk meg til å gå frå Amiga til PC. Og sjølv etter ein heller middelmådig Hollywoodfilmatisering er det framleis liv i serien, og der Doom 3 på sett og vis var ein remake av det første spelet, lovar det komande Doom 4 å hente meir frå Doom 2. Vi gledar oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar