fredag 10. april 2009

Søkjande menneske...

Det er mykje einsemd i dette landet, og i resten av verda. Internett er full av sider som lover ein sann kjærleik og vennskap om ein berre registrerar seg, og avisene har framleis sin del med kontaktannonsar. Dassveggar vert framleis flittig brukt. Det virkar nesten som om folk er desperate etter å nå ut til andre, at dei vil gjere kva som helst for å klare det. Berre ta mine naboar. Mine naboar har òg sine behov. Dei søkjer nærleik nett som alle andre, dei vil ha intimitet... dei berre søkjar det på litt utradisjonelt vis. Som denne lappen eg fann ved ytterdøra her forleden;
Det er framleis usikkert om han fekk noko svar, men lappen vart tatt ned etterkvart. Så dukka det opp, skriven i blyant i eine heisen i byggjet her følgjande annonse;
Litt vanskeleg å lese på dette biletet, men dette er altså ein mann på 30+ på 180 cmsom søkjer ein ung, sexy og villig jente for billig sextreff. Eller noko slikt. Eg uroar meg litt for at det kan vere same mannen, og at han ikkje fekk napp på sitt første forsøk på å få kontakt med ei ung jente.

Særleg urovekkande er det sidan dette er eit tidlegare horehus. Det skulle vel ikkje vere noko problem, om ein verkeleg vil? Verda er full av søkjande menneske, men mine naboar er kjend for å ta seg av dei.

2 kommentarer:

  1. Vel.. Han kan da virkelig ikke vente det helt store med det språket? Skal man først skrive kontaktannonse synes jeg man bør legge litt arbeid i det, og i det minste skrive i hele setninger og lære seg riktig bruk av "og" og "å." Hvem vil vel ha en sånn klodrian som ikke kan skrive engang? Han har sikkert vorter på nesa også.

    SvarSlett
  2. Du har eit veldig godt poeng der. Uansett kor mykje horer dei er, så kan det jo hende dei har visse standardar når det gjeld korrekt norsk.

    Det ville eg hatt.

    SvarSlett