onsdag 8. april 2009

Å smiske med ungdommen

Då illsinte og illeluktande nerdar marsjerte i gatene i Hamar i fjor og protesterte mot momsen fekk landets kultur- og politikktryner auga opp for ein ny særinteresse. Ikkje at dei forstår heilt kva som foregår på slike forsamlingar eller kven som er der. Det viktigaste er at dei veit at her er ein potensielt viktig pressgruppe. Ungdommer. Og ungdommer er ikkje berre hippe, men dei er ein sentral kjelde for framtidige stemmer.

På tide å smiske litt. Og smiske gjer dei. Kristin Halvorsen, på sitt kontor, gjer sitt beste for å følgje med i tida og satsar på dramatisk klipping for å formidle smisket sitt:


Smiske... det rimer med Giske, gjer det ikkje? Og trønderen er på plass, og skviser gliset sitt utover kameraet så godt han kan. Han vil kome nææææær ungdommen.

Er det berre eg som får litt frysningar her? Det heile vert snøgt erstatta av forundring. For kva i huleste er det Harald Zwart vil?!

Og seriøst, Harald... Karate Kid?! Eg hadde tenkt å nemne dette for deg, men du har vel ikkje problem med å skaffe godt betalt arbeid, vel? Du veit det der er ein dårleg idè? Eg er litt bekymra for deg. Kanskje kutte ned på narkotikaen, for du skreiv vel ikkje under den kontrakta i edru tilstand?

12 kommentarer:

  1. Synes det er bra at Giske og Halvorsen forteller Norge at data er kultur. Hva Harald Zwart har å gjøre med saken er vel et større spørsmål? :p

    SvarSlett
  2. Det er smisking å sørge for millioner i momskutt? Jeg kaller det handling :)

    SvarSlett
  3. Eg treng ikkje Giske eller Halvorsen til å fortelje meg det, eg visste det frå før eg. Dessutan sei det i fjor.

    Og videoen er smisking BT, momsfritaket var simpelthen berre systemet som fungerte for ein gongs skuld. Det var uhaldbart at TG skulle betale moms etter den stortingsmeldinga som vart levert kort tid før. Det veit du ;-)

    Og seriøst... må eg sjå på tryna til dei folka der, så skal eg faen meg få lov å klage òg.

    SvarSlett
  4. Ingen av menneskene i videone er nakne, så jeg er ikke interessert.

    SvarSlett
  5. DUHH... vil du verkeleg sjå Giske og Halvorsen naken? Tanken gjev meg mareritt ;-D

    SvarSlett
  6. Jeg har særlig lyst til å se Halvorsen og Giske naken. Sammen. Mens Halvorsen sodomiserer Giske med en taggete strap-on. Mmmmm....

    SvarSlett
  7. Eg skal ikkje hindre deg i å illustrere dine fantasiar...

    ... så lenge det ikkje går utover potensielle Absalongplakatar ;-P

    SvarSlett
  8. Hvorfor snakker Kristin Halvorsen som om hun er gjest i barnetv? Bommet pittelittegrann på målgruppen kanskjelanskje?

    SvarSlett
  9. Hva er det du snakker om, Mullah? Det jeg beskriver ER en potensiell absalongplakat... ;)

    SvarSlett
  10. Frank: Det er slik ho snakker... er det ikkje? Eg skrur helst av fjernsynet når politikarar byrjar å snakke ned til meg.

    DUHH: Uhm... og kva tid skulle dette vere eit tema? ;-P

    SvarSlett
  11. Vel.. Ingen av dem får min stemme, so I guess they failed. :D

    SvarSlett
  12. Ouch... no mistar dei nok nattesømnen sin.

    SvarSlett