søndag 19. april 2009

"This is counter culture"

Eg ser for meg at det gjerne er fordi sola skinn så sterk no om dagen, og somarkjensla verkeleg har satt seg i kroppen, men oftare og oftare skrur eg av den melankolske, åndelege og akkustiske musikken eg vanlegvis høyrer på. I staden for sett eg på litt meir tyngre saker, med meir rytme og feststemning i seg. For all del, det eg høyrer på av pønkete industriell rock er vel kanskje ikkje så lystig det heller, men eg får langt meir lyst til å hoppe rundt i leiligheta av det. Eg kan skulde på somaren, eller eg kan skulde på at å tenkje på Nina Karin Monsen har gjort meg lit aggressiv, og at eg eigentleg drøymer om å tråkke henne ned i støvet.

Uavhengig av årsak, så er faktum at eg no sitt her og rocker til gamle favorittlåter frå band som Das Ich;

Front242;

Cobalt 60;

(Ein kan jo aldri få nok av Wing Commander, og ja dette er den offisielle videoen for låta og spelet)
og, ikkje minst, KMFDM;

Dette folkens, er den der motkulturen du har lest om i historiebøkene.

21 kommentarer:

  1. This my friend..is counter culture...

    http://media.hyperreal.org/zines/est/intervs/con-dom.html

    SvarSlett
  2. Aggressiv? Denne musikken gjør meg glad og rolig. (Melankolsk, åndelig og akkustisk musikk, derimot ..)

    Btw: http://www.youtube.com/profile?user=NastyByte&view=videos.

    SvarSlett
  3. Bat: Ja, og Con-Dom er søtt, men har ikkje vore på playlista mi dei siste dagane. Tittelen henspeglar på ein ironisk kommentar i KMFDM-låta.

    Bjørn: Dunk! Dunk! Dunk! Som støvelen mot fiendens skalle. Eller noko slikt.

    Fin youtube-kanal.

    SvarSlett
  4. *smelt*

    "KMFDM is the drug against war."

    SvarSlett
  5. KMFDM bør få kven som helst til å smelte. Tysk-Amerikansk på sitt beste.

    SvarSlett
  6. Når jeg har hørt alt av Cohen på Spotify, har nådd bunnen av depresjonskurven og er på vei ut i verden igjen for å gjøre noe med den, spiller jeg denne låta for å komme i kamphumør:
    http://www.youtube.com/watch?v=RPjggN-KBy
    "Bring the beat back!!"

    SvarSlett
  7. Sorry! Prøver igjen:

    http://www.youtube.com/watch?v=1gzkllCIyww

    SvarSlett
  8. The Justified and Ancients er alltid verdsatt, sjølv her blant oss svorne Illuminati-tilhengjarar, Svein. Dei vil kanskje knuse oss, men pokker meg så dei rocker.

    "... and they drive an Ice-Cream van!"

    EWIGE BLUMENKRAFT!

    SvarSlett
  9. Kjære Mullah:
    Det er første gang jeg har funnet noen andre som liker den!!

    Mine elever i barneskolen så bare på hverandre med medlidenhet i blikket.

    Snufs! Nå er jeg lykkelig!

    SvarSlett
  10. Hallo, her spelast heile diskografien på full guffe (inkludert Timelords-skiva) med jamne mellomromm for alle, enten dei vil høyre det eller ikkje.

    Den er òg ein klassikar på losjemøta.

    Kanskje eg burde leggje mine gamle KLF-innlegg ut i arkivet?

    SvarSlett
  11. Bound For Muu Muu Land. Var det ikkje 3am Eternal som vart insistert bruka som introlåt til foredrag på Kjettersk Kjeller ein gong?

    SvarSlett
  12. I så fall var det nok Øystein Sørensen haldt Illuminati-innlegg. Han har eit absolutt sunt forhold til KLF-plata, og har den med seg når han reiser.

    Så vi spelte den her i Bergen òg då han haldt foredrag.

    SvarSlett
  13. Fortsatt opprømt tar jeg sjansen på en innrømmelse:
    Bakgrunn:
    Vår datter ler av meg - vennlig som døtre gjør, men likevel - fordi hun mener jeg trolig er den eneste som kjøpte CD-en "Raising Sand" fordi jeg liker og har hørt om Alison Krauss.
    Innrømmelse:
    Jeg fant "Justified and ancient" en gang jeg søkte etter Tammy Wynette!

    SvarSlett
  14. Eg er diverre såpass ung (og evig), at eg faktisk var akkurat i målgruppa då KLF slo i gjennom.

    Utover det, må eg for ordens skuld understrekje at dette kommentarfeltet ikkje har taushetsplikt, og alt du seier her kan bli brukt mot deg ;-)

    SvarSlett
  15. Jeg var redd for det!
    Døm meg mildt!

    Men jeg har lest meg opp på Robert Plant nå.

    SvarSlett
  16. I vår moskè dømmer vi alle mildt og rettferd. Vi er kjend for særs harmoniske og dunfylte Fatwaer.

    SvarSlett
  17. Forøvrig kommer Cohen til Langesund 16. juli, og Moldejazz 17. juli. Og det er fortsatt billetter å få kjøpt! Det kan vi ikke være bekjent av.

    SvarSlett
  18. Harmoniske og dunfylte futoner, er det vel?
    Eller er jeg da i feil verdensdel og kulturkrets?

    SvarSlett
  19. Vi kan gjerne lage futoner òg, vi er allsidige og ser på høve til å utvide forretningsdrifta (hittil har vi berre solgt truser på mullaen på), men i all hovudsak har vi satsa på Fatwaer for eit kvart høve.

    Cohen seier du? Hm. Det er jo ein triveleg buddhistisk semitt. Trur du han har tid til eit middagsmåltid med mullaen?

    SvarSlett
  20. Til det kunne jeg jo sagt Hallelujah!, men den er blitt litt slitt.
    Og jeg har ingen direkte linje til gamlingen, bare en 36 år lang kjærlighet.
    Men dra til Molde, hils fra meg, søk opp Cohen og siter denne, så kanskje:

    "Queen victoria,
    The twentieth century belongs to you and me.
    Let us be two severe giants not less lonely for our partnership,
    Who discolour test tubes in the halls of science,
    Who turn up unwelcome at every worlds fair,
    Heavy with proverbs and corrections,
    Confusing the star-dazed tourists
    With our incomparable sense of loss."
    Den kan bare den hårde kjerne.

    SvarSlett
  21. Haha, ja, kanskje eg skal gjere det, eg har lenge hatt lyst til å lukke hjerna til Cohen. Ein fabelaktig trubadur.

    SvarSlett