fredag 15. mai 2009

Får du ikkje nok av Star Trek?

Ja, alle rundt meg har visst fått Star Trek dilla. Skal du ikkje sjå den? Spør dei, gong på gong. Ein dag, kanskje, svarar eg. For eg har sett Star Trek før eg, fleire gonger. Eg veit ikkje kva tid eg skal byrje på den reisa att. Dei prøver å fortelje meg at denne gongen er det annleis, denne gongen er det bra. Det får meg til å lure på korleis det hadde sett ut:

Ja, eg gleder meg framleis meir til The Sims3 enn til å sjå den nye Star Trek.

5 kommentarer:

  1. Star Trek er som Bergen.

    Skiftende vær, men mest rotbløyte.

    Har man ikke røtter og rasjonalitet er det bare å emigrere.

    Bot: Se fire sesonger av Deep Space Nine.

    Så kan vi snakke.

    Det hjelper selvsagt noen knivsodder å legge kjipuniformsfobien diskret på hylla. Litt til venstre for "eg hev prøvd, då veit du"-knikset.

    SvarSlett
  2. Liv Marit då... innerst inne! Så veit du at svaret er ja.

    Bjørn Are, må eg verkeleg sjå fire heile sesonger? Kva om eg har sett dei før? Det føles som eg har det i alle fall.

    Dessutan var Babylon 5 betre. Og det utan ein objektivistisk ferengi ;-P

    SvarSlett
  3. Var ikke Spock en som skrev om barneoppdragelse?

    SvarSlett
  4. All I learned about life, I learned from Spock.

    SvarSlett