måndag 4. mai 2009

Heikki Holmås i knivdrama...?

Drama!

Drama!

DRAMA!

Det er Dagbladet som kunne melde at Heikki Holmås var involvert i ein knivstikking i helga; overskrifta lyder - med store typer: "Heikki Holmås havnet midt i knivdrama". Under eit stort bilete av SV-politikaren og forfattarsonen i pen dress i lag med politiet. Han virker heldigvis uskadd.

Kva har skjedd? Er det denne lenge etterlengta revolusjonen? Har Heikki endeleg lagt frå seg sine borgarlege og pasifistiske tendensar, forlatt partipolitikken og væpna seg til kamp? Er det dei reaksjonære som føler for å ta kontrarevolusjonen på forskot og overfallar tilfeldige sosialistar i Oslos gater?

All grunn til å kaste seg over avisa, der ein kan lese:
"Stortingspolitikeren var på åstedet kort tid etter den dramatiske hendelsen, men ønsker overfor Dagbladet ikke å kommentere saken."
...

Og det var alt som stod om det. Som var relevant for overskrifta i det minste. Resten av artikkelen fortel om den 30 år gamle kvinna som vart knivstukken av sin 25 år gamle eks-kjæreste.

Er det dette Dagbladet må ty til for å føle at knivstikking skal vere interessant når det ikkje er ein med "innvandrarbakgrunn" som står bak?

Ta i mot meg nokon, eg trur eg dånar.

10 kommentarer:

  1. Jeg ble litt lei meg når jeg forsto at han ikke var stukket ned.

    Fy Janne så slem.

    SvarSlett
  2. Jeg var en gang på samme sted der en mann ble drept av et vådeskudd.

    Riktignok sju måneder etterpå, men det var skummelt nok.

    SvarSlett
  3. Hjelpe meg, det høyres traumatisk ut, Svein. Er du sikker på at du har fått snakka ut om dette med ein profesjonell? Post-traumatisk stress kan ha alvorlege følger.

    SvarSlett
  4. "Jaget bevæpnede narkolangere fra egen stuedør", "Hindret knivdrap med bare nevene" eller "Fanget i bloddryppende knivdrama".

    Her får Dagbladet fritt val frå øverste hylle etter episoden eg sjølv var ute for på Møhlenpris tidlegare i år. Men nei, det vart ikkje store saka ut av det. Og det endå Heikki Holmås ein gong eigde ein leilighet like rundt hjørnet. Makan...

    SvarSlett
  5. Er det ikkje typisk Akersgata? Dei ignorerar alt Heikki-relatert drama utanfor Tigerstaden. Ein pest på deira familier!

    SvarSlett
  6. Jeg vet ikke hva jeg skal tro, Mullah. Jeg har både tinnitus og hadde et hjerteinfarkt i mars i år.
    Vondt i hodet har jeg også av og til, f.eks søndags morgener av og til.

    Kanskje jeg burde sjekke nøyere? Kanskje jeg kan få noen av mine plager godkjent som yrkesskade?

    SvarSlett
  7. Dette høyres ut som soleklare teikn på Post-Traumatisk Stress. Her må støtteapparatet til NAV trå inn og få deg ut av arbeid med ein gong, og sørge for at du får all den hjelp og stønad som må til for at du skal bli eit velfungerande menneske att!

    Eg skriv gladeleg under på at dette er alvorleg om du skulle trenge ein fatwa å leggje ved søknaden til NAV.

    SvarSlett
  8. Jeg takker for tilbudet om fatwa, men mitt lokale NAV-kontor ville tilkalle PST om de hørte slike ord.

    I første omgang vil jeg prøve å få sjefen til å slutte å mase slik på meg.
    Om at jeg leser blogger i arbeidstida for eksempel. Det er jo ren terapi!

    SvarSlett
  9. Sjølvsagt. Eg støttar eit kvart krav av det slaget du fremjar til sjefen din, og om du treng skriftleg oppbacking skal du få det.

    Eg kan sende det på offisielt universitetspapir med stempel og alt ;-)

    SvarSlett