onsdag 13. mai 2009

Kjelda til Max sine problem?

For nokre år sidan måtte vi ta inn over oss at det var store sjansar for at Max Wright, som spelte Willy Tanner i TV-serien ALF, hadde gått til hundane.

Det er ikkje lett å tenkje på eit av sine store barndomsførebilete som har vilter gruppesex med uteliggjarar av same kjøn medan dei fyrar opp crackpipa, men dette er altså det eg har måtte leve med etter eg snubla over fotografia.

Ofte spør ein seg sjølv om kva som gjekk gale, og kva tid. Ein treng svar. Og ofte må ein vente fleire år på det... men no tyder altså alt på at Max Wright sine problem oppstod allereie på 80-talet. Og det i selskap av sjølvaste ALF.

Eg beklagar at de måtte sjå dette...

6 kommentarer:

  1. Ja, det var jo òg ein måte å starte dagen på. For ikkje å sei øydelegge dagen på. Korleis er det meininga ein skal få gjort noko arbeid etter dette...?

    Ordbekreftelse: Humpi.

    SvarSlett
  2. Humpi?! Vakkert!

    Og du klarar deg ved å lukke auga og tenkje på konge og fedreland.

    Slik eg ser for meg ALF gjorde det.

    SvarSlett
  3. Du kunne vel ikke la vær... :P

    SvarSlett
  4. Nei, skulle eg det då, Labbetuss?

    SvarSlett
  5. Vågalt av Labbetuss å dukke opp i denne samanhengen. Han er vel eit slags tidleg, norsk svar på Alf, er han ikkje?

    Halfdan Sivertsen liknar rett nok ikkje på Max Wright, men skjeggete menn med gitar har noko tvilsamt over seg dei òg.

    SvarSlett
  6. Eg trur Labbetuss slit med dårleg motstandskraft overfor sjarmerande menn med skjegg. Berre ei mistanke.

    SvarSlett