tysdag 26. mai 2009

Machinima ved verdas ende

Eg er ingen stor kjennar av machinima, altså det å lage kortfilmar ved hjelp av dataspel, men eg veit jo kva eg likar. Og det eg likar er gjerne nær knytta til spela eg likar, og for tida går det mykje i Bethesda sitt Fallout 3. Som fan av dei opphavelege Falloutspela er det mykje her som er annleis, men eg tykkjer likevel dei har klart å ta vare på mykje av stemninga, sjølv om humoren og dei minneverdige karakterane ikkje er så mykje til stades.

I dag snubla eg over noko machinima av ein viss Drakortha på Youtube, som på tross av heller dårleg musikksmak presterar å framstille mykje av den fine stemninga i spelt. Tenkte eg skulle dele litt av dette nerderiet med dykk, og vi byrjar med det rolege...

Før vi skrur opp dampen litt...

4 kommentarer:

  1. Eg elske Fallout 3!

    Tolo Von "geek" Grunge

    SvarSlett
  2. Jaha, skal man klage på The Cranberries også nå da plutselig?

    SvarSlett
  3. Dette var jo riktig så fint. Bra start på dagen!

    SvarSlett
  4. Sjølvsagt klagar vi på cranberries ;-P

    SvarSlett