torsdag 18. juni 2009

Hello Kitty på boks

I dag fekk eg besøk av mine kolleger, som hadde stukke snuten innom ein av lesesalane der ein no haldt på å rydde ut etter studentane. Der hadde han funne noko han meinte høyrde heime på mitt kontor;
Og var det noko eg mangla, så var det eit penalskrin. Og om det var noko eg mangla utanom eit penalskrin, så er det nok meir post-it i ulike farger.
For det er jo heilt ukjend i kontormiljø.

Men alvorleg talt... var den ikkje søøøøøøt?

Kan nokon forresten fortelje meg kvifor nokon foreslo at eg burde ringe ein psykolog då eg viste fram mitt fine nye penalskrin?

6 kommentarer:

  1. Oooh, nå blei jeg liteikke misunnelig, da! :o :D

    SvarSlett
  2. "liteikke misunnelig"...? Austlandsk vert berre meir og meir forvirrande... men uansett... æddabædda!!

    SvarSlett
  3. Litt sladring: Har Mullahen sjekka damaris.no i det siste?

    http://www.damaris.no/cw/articleDetail.aspx?artid=326

    Liteikkeille, da!?

    SvarSlett
  4. Ååååh! Så fint! Den skal lesast!

    SvarSlett
  5. Så søtt, eg é litt misunneleg. Kan også vere behjelpelig med å skaffe deg psykolog (barne- og ungdomsspesialistar, noko som vel passar til penalet), men forstår heller ikkje heilt kvifor du skulle trenge det...iallfall ikkje pga. penalet. Andre bloggpostar derimot...

    SvarSlett
  6. Var det nokre spesielle innlegg du tenkte på? Eg er redd eg ikkje forstår kva du hintar til...

    SvarSlett