søndag 21. juni 2009

Karikerte trekk

Det er alltid like smigrande når folk vel å teikne sitt inntrykk av mullaen, enten det no er Den Unge Herr Holm, eller ein student som lurar på korleis mullaen ville bli som lesbisk kvinne. Den same sistnemnte studenten har no fått seg ein blogg, og det første ho gjer er sjølvsagt å leggje ut ei ny teikning av sin mulla.
Eg likar å sjå på det som at ho går foran med eit godt døme. Teikninga hennar går inn i arkivet med photoshoppa fotografi og actionfigurar produsert gjennom åra. Takk, takk.

Og ikkje stogg.

5 kommentarer:

  1. Umåtelig vakkert!
    Din vennlige og faderlige utstråling og din postislamistiske holdning til alkohol kommer godt fram.

    Og det er mer som kommer godt fram:
    Er proporsjonene - spesielt forholdet høyde-bredde - riktige?

    SvarSlett
  2. For en flink student!

    Plutselig fikk jeg forferdelig lyst til å lese sufipoesi om rubinrøde dråper.

    SvarSlett
  3. Svein: Proporsjonane er kanskje pittelitt overdrevne, men ho har fanga essensen av mi breidde ;-P

    Lord Bassington-Bassington: Sa du sufipoesi om portvin? Det var det eg høyrde.

    Alle mine studentar er flinke og søte.

    SvarSlett
  4. Vakkert. Og ikkje minst treffande. Føler unge herr Holm og ukjente student svært godt fangar to ulike sider av våre kjære mullah.

    Eg trur eg trygt kan si det finst endå fleire, så eg reknar med vi kan ha mykje bra i vente her.

    Du bør vel eigentleg umiddelbart utfordre ikkje fullt så unge herr Llanos, bør du ikkje?

    SvarSlett
  5. Herr Llanos må nesten utfordre seg sjølv, eller så må nokon andre utfordre han. Det må kome frå hjartet, og ikkje frå bestilling.

    SvarSlett