tysdag 2. juni 2009

Verkeleg "and-leis"

Vår gode venn, Den Tvilsomme Humanist, har rota fram ein verkeleg "and-leis" video.

Når Pat Robertson likestiller homoseksualitet med bestialitet og å ha sex med ender, så er det fritt fram å sette det heile i perspektiv. Noko desse søte jentene gjer veldig bra.


Dei fleste av dykk heng dykk vel opp i verselinjer som "gonna rubber my duckie all night long", men eg er diverre ikkje heilt mentalt førebudd på dette då eg framleis er i Monkey Island-modus etter gårsdagen... så eg seier heller "beware the horrors of Skull Island"


"It still looks like a duck!" Og eg tykkjer å hugse nokre gode andevitser i Escape from Monkey Island òg, men dei får vente.

2 kommentarer:

  1. Det er tider som dette at jeg skulle ønske jeg ikke visste at det finnes en vibrator som ser ut som en badeand..

    SvarSlett
  2. Det plagar ikkje meg nemneverdig å tenkje på ;-P

    SvarSlett