søndag 26. juli 2009

Ein skikkeleg stiv ein

Det er ikkje måte på kva dei får til å lage i disse tider, det føles av og til som vi faktisk endeleg er ankomen i framtida.

Ta denne fjernkontrollen frå Panasonic til dømes. Den er laga av ein merkeleg gele, som ligg slapp og pulserande mesteparten av tida, men når den innebygde sensoren merkar eit menneske, meir presist, ei menneskehand, så stivner den til og er klar for bruk.

Fascinerande er det ikkje? Det minner meg om noko anna, eg kjem berre ikkje på kva. Eg lurar på kvar dei har fått inspirasjonen til dette, og om teknologien kanskje kan nyttast til andre "hushaldningsapparat".

4 kommentarer:

  1. Hm jeg har litt problemer med å se poenget med en myk fjernkontroll? Som blir hard? Hva skal man med flytende kjøleskap som blir fast materie lissom. Nisj.

    SvarSlett
  2. Så ikkje bruk den som fjernkontroll då :-P

    SvarSlett
  3. Hmm, ja... jeg har en vag ide om jeg kan ha vært borti noe som lignet her om dagen. Husker ikke helt hva det kan ha vært, men jeg skal si fra hvis jeg finner noe sånt igjen!

    SvarSlett
  4. Gjer det! Eg sitt her og vrir hovudet og prøver å kome på kva det minna meg om...

    SvarSlett