fredag 10. juli 2009

Krigsmaskiner...

Det er gode tider å vere spelnerd i gitt. Det er òg gode tider for krigsglade menneske som føler at verken fysikk eller moderne teknologi er tilstrekkeleg for å utføre den skaden ein gjerne skulle ha gjort på sine omgjevnadar.

La oss seie det på eit enkelt vis... eg vil ha ein fordømt krigsrobot! Ein mech. Og det kan eg få, visstnok, for Command & Conquer 4 vart annonsert denne veka, og ikkje minst... ein reboot av MechWarrior.

Det er lov å sikle no...

2 kommentarer:

  1. MechWarrior ser nyedlig ut. Det jeg lurer på er om det skal bli like vanskelig som den gamle utgaven.

    Jeg spilte MechWarrior en del da Jonas kjøpte det, men synes det var fryktelig vanskelig, og kom meg aldri igjennom spillet, noe som trekker det litt ned.

    Om det var jeg som var helt elendig, eller spillet som var i vanskeligste laget er jeg usikker på. Har aldri vært spesielt god i simulatorspill.

    Håper dette kan komme i ulike vanskelighetsgrader slike at jeg faktisk kan komme meg igjennom denne gangen, for så vidt jeg husker var storyen ganske bra i forrige spill, så det var veldig kjipt å ikke komme seg videre med den og få hele historien.

    SvarSlett
  2. Det var nok du som var frykteleg dårleg, men skitt au. Det var utfordrande, men sabla moro.

    Du får øve deg på MW4 som vert lagt ut gratis no snart.

    SvarSlett