laurdag 11. juli 2009

Slankekur

Lik store delar av Noregs befolking leitar mine lesarar etter den ultimate slankekur. Den enkle måten å verte tynn og sprek, utan å måtte arbeide så altfor hardt for det. Helst vil dei ha noko godt å ete, som blåbær, som skal gjere dei supersunne.

Gong på gong vert dei likevel skuffa, for livet kan vel umogleg vere så lett. Eller kan det det?

No drikk ikkje eg øl, så eg kan ikkje gå god for at dette virker. No er eg ikkje tynn heller, så kanskje det er noko i det, likevel?

Må uansett understreke at øl ikkje er halal, og at eg oppmodar ingen til å prøve denne kuren sjølv. Dette var berre i folkeopplysingas namn. Neste vekes slanketips er tross alt heroin.

7 kommentarer:

  1. Det beste er forklaringen etterpå: "Dette er en spøk." Herlig!

    SvarSlett
  2. Ja, nok eit knefall for det store fleirtalet av idiotar her i verda ;-)

    SvarSlett
  3. I dag har jeg gått 14 km, på 140 minutter! Gjennomsnittsfart 6 km/t. Jeg veide 106 kilo før turen, og 104 etter.

    Nå har jeg spist middag, og drukket øl, og veier 107 kg.

    Men ølet gjorde godt i sjela, sprita opp som det var med litauisk midus(50%).

    Konklusjon? Vettaf..en.

    SvarSlett
  4. Konklusjonen er at øl framleis ikkje er halal ;-D

    SvarSlett
  5. Mulig det, mullah! Men har du prøvd med midus oppi?
    Det var veldig effektivt.

    Ellers spurte jeg vår sønn - som har vært i Telemark Bataljon og vet litt om trening - om hvorfor jeg går og går og bare føler meg sliten og ikke sprekere.

    Da sa han det vakreste noen har sagt til meg: "Du er kanskje overtrent?"!!

    SvarSlett
  6. Han son din er overraskande klok for å ha blitt lurt inn i Telemarksbattaljonen ;-)

    SvarSlett
  7. Han ble nok lurt inn, av en machokultur og en del annet, men han er ute av det nå. Han både tviler på vitsen ved at vi har soldater i Afghanistan, og han har begynt på bachelor i historie!

    Og så slekter han vel litt på sin far!

    SvarSlett