tysdag 29. september 2009

Apropos kjekke syn

Eg nemnte i førre innlegg at den neste boka ville vere tilgjengeleg snarleg, vel eg hadde rett. Eg fekk mine eksemplar i dag.
Nyt synet av the Marylebone Mummy, eit kort eventyr eg forfatta for nokre år sidan, basert på ein artikkel av Peter Schweighofer, kjend frå klassikarar frå min ungdomstid som Imperial Sourcebook. Hans originale soge bar i seg ei genial lita kjerne, som leia fram til hans bok Rise of the Red God, som eg no sitt og bearbeidar for nyutgjeving. I min variant av the Marylebone Mummy fører avdukinga av ein egyptisk mumie til kaos i eit av Londons meir fasjonable strøk. Spring, kjøp og leik.

Den andre boka du ser på biletet er Faulkner's Millinery and Miscellanea, ei bok om ulike varer og tenestar i victorianske London, samt eit par steampunkgodbitar. Alt saman med forventa pris. Den er delvis illustrert av den meget talentfulle Katrine Rasmussen, og er i følgje innsida basert på originalt arbeid av mellom anna underteikna. Eg tok ikkje det så alvorleg før eg faktisk såg skikkeleg på innhaldet, og fann fleire artige gjenstander eg designa for snart fem år sidan då Victoriana var eigd og utvikla av heilt andre menneske. Heilsider dedikert til reklamer for min lommerike eventyrfrakk som gjev ekstra demping jo meir gjenstander du ber på, eller eit automatisk roterande hattestativ for dei meir velståande husstandar er berre noko av det ein finn der eg i mi tid fantaserte om. Ekstra moro er dei nye forfattarane som berre har klistra på små memoer med kommentarar til designet, og som understrekar at dette er i litt overkant eksentrisk. Andre godsaker er trollmannstaven med ein straumførande knott på enden, for gentlemannen som har alt, og heller brutale granatar. Artig attsyn med ting eg knota ned på papira i somarsola for mange år sidan. Så... spring, kjøp og leik!

4 kommentarer:

  1. Trollmannens stav har ein knott på enden, knott på enden, knott på enden.

    SvarSlett
  2. Det er jo eit velkjend fenomen! Ingen trollmansstav utan knott på enden!

    SvarSlett
  3. Eplesaft suse, du gjør det du kan for å dra meg tilbake til rollespillshelvetet.

    SvarSlett
  4. Eh... ja? Er ikkje det jobben min, kanskje?

    SvarSlett