fredag 25. september 2009

Ei gledeleg avslutting...

Vi må først rette våre skuldande blikk mot ein forferdeleg fotograf, og eit enno meir ubrukeleg mobilkamera - for du kan neppe sjå det som det er meininga at du skal sjå på dette biletet. Dette er eit etablissement av eit eller anna slag eg fann i Camden Town i London. Eit etablissement lik så mange andre i området, som byr på massasje og sauna døgnet rundt. For den slags er det alltid bruk for, og det er betryggjande å vete at glorete neonskilt alltid kan vise veg til den nødvendige forløysinga av kva enn knuter og stress som plagar deg - og løysing ein og to ikkje kjem på tale.

Det var likevel noko med denne massasjesalongen som fekk meg til å stogge opp. Reklameskilta kunne informere om ei rekkje tilbod som staden kunne by på. Her kunne du få sauna, massasje, solarium, damping og... stand-up?

Litt usikker på korleis dette fungerar, mitt reisefølgje delte ikkje min nyfikenhet, men eg antar at det er ein slags garanti for ei gledeleg avslutting på kvelden. Ein happy ending.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar