tysdag 29. september 2009

Eit kjekt syn

Denne helga snubla eg kjapt innom den årlege spelfestivalen i Bergen, Regncon, der unge gutar og jentar kjempar om å vere mest mogleg sosialt utfordra og spelar rollespel, brettspel, kortspel og dataspel heile helga. Då eg var yngre, så var dette eit av årets høgdepunkt, men no når aldaren har fanga meg, og alle livets plikter tynger meg ned, vert det helst til at eg kjem innom for å leie ei pulje av eit rollespel, handhelse litt og så forsvinne. Det var tilfelle i år. Denne gongen kunne eg likevel ta med meg eit artig minne frå min kjappe visitt, då den lokale spelforretninga, Outland, har tatt inn Victoriana 2nd edition, eit steampunkrollespel eg ikkje er heilt uskuldeg i å ha bragt til verda.
Er det ein ting ein likar, så er det å sjå sitt arbeid i bokhyller og bokbutikkar. Ekstra moro er det å sjå det i Noreg, sidan mykje av blekksverta eg er involvert i aldri kjem så langt som til heimlandet, men forblir i England og USA. No er det berre Bergensavdelinga som har tatt inn Victoriana, såvidt eg veit, men de kan jo alltids leggje press på dykkar lokale forretning. Eller bestille boka på nett, noko som fungerar veldig lett og ikkje er så reint lite rimeleg.

Mi neste bok i serien vert sendt ut til butikkar denne veka. Vi gledar oss til å sjå den òg til sals. Kanskje til og med her heime?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar