laurdag 26. september 2009

Laurdagsblogging? - Ein ape i lomma

Då eg har ein del å ta meg til i dag, hadde eg tenkt å hoppe over blogginga. Så kom eg til å tenkje på dykk der ute, som er avhengige av mine daglege utspel, og at de har måtte lide dykk gjennom fleire dagar utan meg medan eg var i London. Det er ikkje rettferdig å utsette dykk for nok eit fråver så snart.

Så eg tenkte eg kanskje burde blogge noko likevel.

På den andre sida, så er det ikkje sunt å vere avhengig. Kanskje eg helst skulle latt vere, slik at de hadde lært dykk å vere meir sjølvstendige.

Eit vanskeleg val var det, så eg valte å blogge, men å gjere innleggjet så meiningslaust som mogleg. Korleis funker det hittil? Vi rundar av med ein video som er forståeleg for ein liten handfull av dykk, og underhaldande for dei mest skakkøyrde av dykk. Ja, vi snakkar her ein musikalsk tribute til Monkey Island!

Og det minnar meg på at episode tre av Tales of Monkey Island kjem ut på tysdag, og om du ikkje har komen i gang med serien enno, så er det jommen på tide. Personleg så er min søndag dedikert til å spele gjennom neste episode, slik at eg har noko vetugt å seie om den når den vert tilgjengeleg for resten av dykk på tysdag.

Ha ein framleis fin laurdag alle saman

2 kommentarer: