onsdag 9. september 2009

Valsuppe frå venstre?

Venstre er som kjend eit artig lite parti, som bastant prøver å plassere seg ute på den liberalistiske høgresida ved å fronte ein saleg blandling marknadsteologi og personleg fridom. Dette har til dels veldig underhaldande resultat for oss på utsida, men av og til vert ein nøydd å stogge opp litt.

For kva slags suppe er det eigentleg dei har rørt saman denne gongen?

Eg har høyrd om valflesk, men det er vel neppe halal... men er valkebab det då?

Tenk å misbruke snille gamle damer på dette viset. For ein graut.

18 kommentarer:

  1. TV2 meldte nett at sjølve Lars Sponheim ligg sveitt an på sin førsteplass på Venstre-lista i Hordaland. Han kan faktisk risikere å ikkje komme inn på Tinget.

    No er det med andre ord opp til alle oss veljarar som enno ikkje har avgitt vår stemme. Gjer ditt for eit Sponheim-fritt Storting.

    SvarSlett
  2. Oooh... du er slem...

    Eg likar det!

    Vekk med Sponheim. Kanskje vi burde stemme på Torstein?

    SvarSlett
  3. Sponheim vil jo trolig gå inn i regjering uansett, så det spiller liten trille om han blir stemt inn på tinget eller ei.

    Torstein hadde vært fin å få inn, men han blir desverre noen tusen stemmer short.

    SvarSlett
  4. Oooh! Er du synsk Straume?!

    Start blogg der du forutser framtida! Legg ved bilete av tarotkortstokken og krystallkula di!

    SvarSlett
  5. Og dermed gå Profeten Hastur i næringen? Nei, det ville jo være det rene blasfemi.

    Men man trenger ikke å være Snåsamannen for å tippe at vi får borgerlig flertall og at Rødt (desverre) ikke rekker opp denne gangen heller.

    Dessuten var ordbekreftelsen min "synser". Så det så.

    SvarSlett
  6. Hehe... Jeg ville savnet Sponheim på tinget. Tidligere kunne jeg ikke fordra fyren, men det er nor herlig med en mann som er så oppblåst og samtidig så klar over det selv.
    Jeg vil mye heller ha han på tinget enn i en regjering sammen med KrF og Høyre.
    Likevel er det vel høyst tvilsomt at den mannen får min stemme. Sånn er det når man velger håpløse sengekammerater.

    SvarSlett
  7. Bastesen hadde noko herleg over seg han òg, utan at det gjorde at eg ville ha han på Stortinget.

    Sponheim kan få ein fin karriere som B-kjendig; vere med i Robison og Kan du danse og slikt tøys. Då kan dei som syns han har underhaldningsverdi framleis nyte dei aspekta av fyren.

    SvarSlett
  8. Noe helt annet, mullah: Jeg trenger et råd. Jeg skal til Nice lørdag, og bl.a kjøpe ny vinterforsyning av absenthe. (Bare 3 dl, det er kun til nødstilfeller.
    Er det haram å kjøpe så edle dråper selv om det har mer enn 50% sprit? (Som altså er grensa for hva det er lov å innføre til Norge).

    SvarSlett
  9. Jeg er for øvrig enig i din avsky mot plaststoler, men gidder ikke skrålle ned og skrive det der.

    SvarSlett
  10. Hei Svein

    Beklager at eg ikkje har fått svart før no, eg har vore på reisefot sjølv. Ein fatwah er like gyldig no, som før du reisar, så fatt mot. Fatwah mot *fnis*

    Absenthe er ein signa veg til djupare forståing, og den grøne alven er utan tvil ein djinn sendt av Gud sjølv for å vise veg til Han.

    Alt tyder på at Profeten (fmvh) har inntatt absenthe-liknande veske, og det er dermed fullstendig tillatt.

    Så kjøp og drik, vel vitande om at du trår i ein god manns føtter på di reise mot Gud.

    SvarSlett
  11. Takk for det, mullah! Jeg visste jeg kunne stole på din rause og eklektiske visdom også denne gangen!
    Jeg kjøpte et par desiliter gul anis også, det går vel under samme fatwah?
    Ser ellers at dere klarte valget ganske bra selv om jeg var borte. Frykt ikke, vi rødgrønne behandler våre undersåtter som bokens folk skal behandles.

    SvarSlett
  12. Gul anis er vel helsebringande det òg? Det er godkjend.

    Eg kan ikkje hugse å ha skreve under på at eg vil vere undersått av dei raudgrøne *sjekke papira*

    Hmsk. Eeeeeg vil styre!

    SvarSlett
  13. "skreve under - schmeve under"! Var det du som vant valget eller...?

    SvarSlett
  14. Det burde vore ha meg som vann! Sidan eg ikkje gjorde det, så er det noko i vegen med valordninga, har eg skjønt!

    SvarSlett
  15. Det er klart! Og noen steder i verden ser da mullaher ut til å ha valgordninga på sin side... eller?... i hvertfall har de makta!

    SvarSlett
  16. Men det er ikkje mine mullaer. Og heller ikkje dine. Eg er din mulla, og eg burde ha makta! Så det så!

    SvarSlett
  17. Ja, men eg har rett, og det veit du! ;-)

    SvarSlett