torsdag 15. oktober 2009

Dagen då jula kom her!

Ho er her! Ho er her! Jula er endeleg her!Dette har vi jo venta på sidan... nei, vent litt. Det er berre oktober, er det ikkje? Byrjinga av oktober? Hm. Altså, eg har høyrd at ting kjem som julaften på kjerringa, men dette byrjar å verte lattarleg folkens. Det er greit vi likar julebrus og slikt, men går det ikkje an å få raudbrusen attende i butikken som erstatning?
Alternativet er at vi sett ein stoppar for dette før jula varar året rundt. Ikkje lenger snakk om at jula varar heilt til påske, den skal faen meg vare frå påske. Løysinga er enkelt. Vi drep dyret. Vi stoggar denne avsindige feiringa.

Det var på tide vi islamiserte dette landet likevel. Så det så!

49 kommentarer:

  1. Næhei!!!
    Juleølet mitt det vil jeg ha i fred, og ingen ingen vil jeg dele med!

    SvarSlett
  2. Haha, jeg så julebrusen var kommet på Rimi rett nede i gaten her forrige mandag - jeg tenkte følgelig at jeg skulle ta bilde og blogge om det, men det ble med tanken.
    Takk for at du gjorde det sånn at jeg slipper!

    SvarSlett
  3. Juleøl er haram! FY!

    Du må halde deg til julebrus, julevin, julesprit og juleabsenthe!

    Og etter den islamske revolusjon vert det sjølvsat eidbrus, eidvin, eidsprit og eidabsenthe.

    Mullaen har tenkt på alt. Legg frå deg den øllen, Svein. NO!

    SvarSlett
  4. Berre hyggjeleg, LM?

    Eller vent. Det var ikkje særleg hyggjeleg. Det verste var at pakken eg skulle hente på "post-i-butikk" var blitt levert på eit anna postkontor. Så alt eg fekk med meg desse bileta.

    Så nei, faen heller, LM! Det var ikkje hyggjeleg! *knurre*

    SvarSlett
  5. hvert eneste år begynner denne julefråtsingen for tidlig. vi fråtser og ler av Kongo. går på trygd og drekker olje.

    nei. nok nå.

    Mullah, gi oss frelse!

    SvarSlett
  6. Gje meg dei modige, rette og ranke!
    Gje meg dei smålig feige, skeive og uorganiserte!

    Gje meg alle mann!

    Og landet skal bli mitt... eg meiner vårt! Eg skal bli Kalif, med dykkar støtte!

    SvarSlett
  7. På Rema1000 på sogn studentby har vi julekaker, men vi har også haloween-brus, den er lilla og ser skummel ut :)

    SvarSlett
  8. Halloweenbrus?! :-o

    For noko hedensk sludder! Det er mi plikt å redde dykt frå denne djevelskapen! Eg skal reise min minaret over dette ganske land!

    SvarSlett
  9. It's the most wonderful time of the year!

    SvarSlett
  10. "Reise din minaret" får du holde for deg selv!
    Og:
    "Du kan knuse min sykkel og min 2 CV
    Du kan helle ut min rødvin og min urtete
    vask gjerne trappa med mitt lilla sjal
    men rører du min juleøl
    da blir gal!"
    Vil ikke!! Nei!! Min øl!!
    *rape i mullah'ens generelle retning*

    SvarSlett
  11. Det er til ditt eiga beste, Svein! Di sjels frelse!

    SvarSlett
  12. Vik fra meg mullah! Ikke kom mellom en mann og hans juleøl! :Ø

    SvarSlett
  13. Fra det opplyst hedenske Trøndelag kan vi melde at planen om å avlyse julen vil medføre katastrofe. Uten bloting av Frøy og Odin i form av massivt og overdrevent inntak av svin, sau og fisk, samt øl, akevitt og andre sterke drikker, vil selvsagt ikke solen komme tilbake.

    Så av vårt edle hjerte får vi bare lide konsekvensene.

    SvarSlett
  14. Bloting av Frøy og Odin høres bra ut! Men hvordan gjør man egentlig det?

    SvarSlett
  15. Man mente vel blotting av Frøy og Odin. Oh her skulle jeg skrive noe om den enøyde men det ble for drøyt ;-)

    SvarSlett
  16. Eg er tilhengjar av både bloting og blotting, så eg er med! Kvar møter ein opp?

    Eg er dog motstandar av Svein sitt juleøl, og ein dag vil nok han òg til vet. Mullaen er tolmodig.

    SvarSlett
  17. Jeg har nå hatt krabbelag med gode venner og god hvitvin, og håper at mullahen tilgir og tar meg tilbake i folden.
    (Six-packen med Borg juleøl er dessuten drukket opp for denne gangen, og nå nipper jeg absenthe).
    Halal, mullah?

    SvarSlett
  18. Som sagt, eg godtar alt anna enn øl. Absenthe er i alle fall halal, det er ikkje nemnt i Koranen i det heile tatt ;-)

    SvarSlett
  19. Så jeg er tilbake i folden igjen?

    *Løfter absenthe-glasset mellom foldede hender*

    SvarSlett
  20. Det er aldri langt attende til denne mullaens flokk veit du.

    SvarSlett
  21. Takk, oh Mullah!
    (Er det lov å prøve Hansa juleøl?)

    SvarSlett
  22. Jeg har konsultert min lokale madrassah-lærer, som sier Hansatiden riktignok var starten på en del av den verdensomspennende vestlige imperialisme, som alle gode muslimer bør bekjempe der de treffer den, men at Hansas juleøl likevel er forbaska godt! Særlig nå når det er nesten 12 måneder til neste ramadan, og de lange netter setter inn.
    Tygg på den flasketuten du!!

    SvarSlett
  23. Madrassalæraren din er full! På øl! Stein han, Svein!

    SvarSlett
  24. Steine ham? Han er jo den mest integrerte muslimen jeg kjenner!

    SvarSlett
  25. Integrering-schmintegrering! Det må jo vere grenser for den slags! Hansa juleøl du liksom! Skaaaandale!

    SvarSlett
  26. Han tok en øl til, og skrev en fatwah mot deg:
    الملا ان بيرغن هو "طفل اعرج الإبل والتي مدتها ثلاثة ذات الكلب!

    SvarSlett
  27. Hårreisande! Simpelthen hårreisande!

    Eg veddar på at han ikkje brukar hijab når han går i kvinneklede heller! Skandaløst!

    SvarSlett
  28. Han bruker burkah! Og inni den har ham masse bæregreier med plass til masse ... øl! Han sier det er vanlig i Swat-teamet hans, eller hva han nå mener...
    Skål!

    SvarSlett
  29. Kanskje det, mullah, men skal de ikke få glemme sin fortid og få bruke sin spisskompetanse også her i Norge?

    SvarSlett
  30. Men om dei gløymer fortida si... gløymer dei ikkje spisskompetansen òg då? :-P

    SvarSlett
  31. Til det svarte han noe med arabisk font på Facebook-chatten, som via Babelfish ble omtrent sånn:
    "That mullah Bergen is mother to jellyfish retard if camel lame coupled as camel-dog three-woodlegged".
    Vet ikke alltid helt hva han mener ;Z?

    SvarSlett
  32. Hels han å seie at han er "the son of a motherless goat!"

    SvarSlett
  33. Om han hadde rettruande hadde han visst vegen til moskeen, du ;-)

    SvarSlett
  34. Tror han roer seg. Han sier han skal på aggresjonskontrollgruppa si, og sendte denne linken:
    http://www.youtube.com/watch?v=uC0td0ek7Tk

    SvarSlett
  35. Ingenting er som ein dhikr på fredagskvelden for å fyre opp helga.

    SvarSlett
  36. Han spør om jeg vil være med. Kan jeg det når jeg er valgt inn i menighetsrådet?

    SvarSlett
  37. Sjølvsagt! Det er aldri for seint å sjå lyset, og eit sufi-ritual har ingen tatt skade av. Heller omvendt. Det er godt for deg ;-)

    SvarSlett
  38. Fint! Takk! Du er en grenseoverskridende mullah!

    SvarSlett
  39. Eg er òg Sufi, så det er vel ikkje så rart? :-P

    SvarSlett
  40. Og din silsilah er i orden?

    SvarSlett
  41. Mi kjede går rett attende til Profeten (fvmh), takk skal du ha. Vi innehar den djupaste løyndomen om Koranens sanne form.

    SvarSlett
  42. Kanskje ... gisp ... du er.. nei jeg våger ikke ... jo jeg våger ... O Frydefulle O Ærefulle ... den tolvte imam?

    SvarSlett
  43. Hysj, då... slikt snakkar vi ikkje høgt opp. Tida vil vise, ver tolmodig.

    SvarSlett
  44. Din vilje er min lov, O Imxx , eh... mullah!

    SvarSlett