torsdag 29. oktober 2009

Godt parkert?


Det hender rimeleg ofte når eg forlet min bustad på veg til kontoret om morgonen, at det står ein betongbil godt plassert på fotgjengarfeltet og ventar på grønt lys. Dette innebærar sjølvsagt eg ikkje kan sjå trafikk eller noko anna på andre sida, og at eg må gå ut i vegen for å kome meg rundt. Det heile er relativt forståeleg, har eg tenkt. Det er jo tross alt ein tung bil, sikkert ikkje alltid like lett å bremse opp når lyset skiftar til raudt. Sjølv om det er i ein oppoverbakke.

Det var inntil i dag. I dag var eg vitne til korleis denne betongbilen til stadig hamna på fotgjengarfeltet. Eg såg bilen komme rundt hjørnet og opp bakken, eg såg den sakke ned farten fordi det var raudt lys. Berre for å presse ned pedalen i det han kom til fotgjengarfeltet, slik at han kunne køyre over det og neeeesten ut i vegbanen.

Hæ?!

Kvifor?! Fortel meg kviiiifor?! Er det så jævla komfortabel å stå parkert over fotgjengarfeltet? Skal eg hente nokre små barn og pensjonistar og leggje under bilen din, det ser jo litt hardt ut?!

Og folk lurar på kvifor eg er skeptisk til mine såkalla medmenneske. Pokkers idiotar.

2 kommentarer:

  1. Pokkers Idioter er vel bare fornavnet deres?
    Folk i Los Angeles stopper minst halvveis inn i fotgjengerfeltet. Jeg er ikke sikker på om det skyldes at de ikke er sikre på hva fotgjengerfelt er til for, om de har dårlige bremser, eller om de bare prøver å sperre for motorsykler, som faktisk har lov til å kjøre mellom biler som er stoppet på veier med mer enn ett kjørefelt. Dette gir selvsagt mange bilister høyt blodtrykk og lav forstand, så de vil gjøre hva som helst for å være i veien. Heeelt tilfeldig, selvsagt!
    Bortsett fra at de glemmer hvor lite plass en motorsykkel trenger, så de eneste skadelidende blir de stakkars fotgjengerne som allerede er en utrydningstruet art her i omegn.

    SvarSlett
  2. Og folk lurar på kvifor eg jamleg sitt i eit hjørne og frådar medan eg mumlar noko om industrielt folkemord.

    Argh!

    SvarSlett