fredag 2. oktober 2009

I tankane

Kva har eg i tankane? Kva har eg i hovudet?
Det same som eg har på hovudet.

Hello Kitty.

Så her sitt vi i moskeen, og held eit årvakent blikk på verda. På Pandamonium. Objektivistar. Og menn som likar å kle seg i dameklede.

Særleg det siste. Vi sitt mest og følgjar med på menn i kvinneklede. Og tenkjer som så at... eg må ha meg ei paljettkjole. Absolutt.

Som matcher Hello Kitty-pannebandet mitt, som eg nyleg fekk i gåve av ei ung frøken.

Og med det, så ønskjer eg folket ein framleis fin fredag, då eg nok har hendene fulle her.

7 kommentarer:

  1. Nå så du jaggu ut som en biker.
    Det er langt mere foruroligende enn drag.

    SvarSlett
  2. Eg er biker drag, med Hello Kitty-dekorert Harley.

    SvarSlett
  3. Trygt å ta helg når vi vet både at du har det bra, og at du er på vakt.
    Og så syns jeg du lignet på en ninja!

    SvarSlett
  4. Eg er ganske trygg på at Hello Kitty står i ledetog med pandaane. Hello Pandamonium!

    Skrekk og gru...

    SvarSlett
  5. Bad Mynock: At du sitt og drikk deg full ein laurdagskeld og drøymer opp vås er ikkje særleg vektig argument.

    Svein: Vi gjer vårt beste. Følgjer verda med argusauge, men meir nære pliktar har hatt hovudprioritet dei siste dagane.

    SvarSlett
  6. Svært kledelig, Mullah, svært kledelig!

    SvarSlett