fredag 9. oktober 2009

Nobelpris til Obama

Vi kan ikkje gjere anna enn å gratulere ein ny og verdig vinnar av den anarkjende Nobelprisen, den etterkvart så veldig populære kenyanaren Barack Hussein Obama. Med tunge av gull, og hud så svart som den deiligste råolje, har han sjarmert og gleda folk verda over, særleg oss her i oljeglade Noreg, og ein kan ikkje anna enn å unne han denne prisen. Det er første gong i år at Nobelprisen i retorikk vert delt ut, og prisen vert ein av dei mange Nobelprisane som vert delt ut, mellom anna i fysikk og litteratur. Den mest prestisjetunge tildelinga, Nobels fredspris skal òg finne stad i dag, men det er enno usikkert kven av dei mange verdige fredsforkjemparane der ute som får den. Verda er full av ivrige og gode sjeler som vier heile sine liv til å arbeide for fred, og det er alltid mykje spenning knytta til utdelinga av Nobels fredspris. I seinare år har den vore under åtak, etter den har vore gjeven til personer som Al Gore for ting som godt overtydande powerpointpresentasjonar. Ein kan berre anta at dette er årsaka til at ein no har valt å opprette ein eigen Nobelpris for retorikk.

[Oppdatering!] Vår sekretær meddeler oss no at det faktisk ikkje er ein pris i retorikk som er delt ut, men at Obama faktisk har fått fredsprisen. Vi... uhm... vonar at dette vil oppmode han til å arbeide for fred? Eller noko slikt? ... Gratulerar?

10 kommentarer:

  1. Det var på tide at Osama fekk den annerkjennelsen han fortener! Eg har alltid meint at hans åtak på tvillingtårna, i tillegg til å vere eit nydelig regissert pyroteknisk sjåvv, har vore godt for samlinga av den kvite verda mot alle med solbrun hud.

    (eg syns og det er passe deilig at mi ordbekreftelse for dette innlegget er "bormi")

    SvarSlett
  2. Mullahen min da! Er det ingenting som begeistrer deg og gir håp for framtida?

    * Når ordbekreftelsen er "inemesiz", er jeg redd svaret gir seg selv :Ø)

    SvarSlett
  3. Strålende. Jeg fant min egen måte å fordøye nyheten på: http://skepsis.no/blog/?p=2874

    SvarSlett
  4. Takk-takk folkens

    Svein: Svaret på det er vel enkelt og greit, nei. Eg mistenkjer i alle fall det :-P

    SvarSlett
  5. Nei nei :( Men jeg gjør et forsøk likevel:
    http://www.youtube.com/watch?v=Zk0C3EfiIMw

    SvarSlett
  6. akkurat som Taliban, er jeg meget, meget skuffet.

    neste år får de faenmeg gi fredprisen til Rambo III.

    SvarSlett
  7. Heldigvis ser det ut til at fredsprisen henger litt høyere enn jeg hadde trodd. Det er fortsatt ikke nok å ikke være George W. Bush.

    Man må også nekte å hilse på Dalai Lama.

    SvarSlett
  8. Stjerne i boka til alle som nektar å helse på den Tibetanske snyltarkleggen! Bonus til dei som spytter.

    SvarSlett