tysdag 10. november 2009

Bursdag med smell

Ein av verdas store heltar fyller 90 år i dag. Hans oppfinning er å finne i bruk blant rike og fattige verda over, og pryder til og med nasjonale flagg, og ikkje reint få organisasjonsfaner. Hans oppfinning har slått an blant alle folkegrupper, nasjonalitetar og ideologiske grupperingar. I sanninga ei oppfinning som foreinar verda, og sett slik er det umogleg å hevde at Mikhail Kalashnikov er noko anna enn ein fredens mann! Verda står i dag foreint under Kalashnikovs AK47! Og viktigast av alt - denne stolte sosialistiske helten tener ikkje eit raudt øre på denne tenesta til verdas befolking!

Kven er med meg og nominerar Kalashnikov til Nobels fredspris til neste år?

RATATATATATA-HURRA!

4 kommentarer:

  1. Ikke helt :(
    Men at han ikke tjener penger på den er vel et passende symbol på den skjevhet i verden som geværet hans ikke har klart å gjøre noe med?

    SvarSlett
  2. Eg vil hevde at ein Kalakshnikov er ganske nyttig i lønsforhandlingar.

    Det har eg skrive om her

    SvarSlett
  3. På mikronivå er jeg mer med. Skal prøve dette neste gang. Vil kommunen ha individuelle lønnsforhandlinger, skal de jaggu få det!
    Utrolig hvilken visdom Mullahen har kommet med før ;)
    Fikk de mer lønn, de soldatene i Bangladesh?

    SvarSlett
  4. Det er difor vi har arkivet, veit du ;-)

    Eg vil ikkje uttale meg om konkrete monetære verdier dei fekk ut av sine forhandlingar, men sist eg høyrde så fekk dei i alle fall som fortent ;-)

    SvarSlett